Honaz
Lezzetsiz ve gereksiz pahalı. Tavsiye etmem
Dönerlerini yediğimizde döner tadı alamadık,kuru karton gibi gelen bir et yedik, dönerin üstüne dökülen tereyagda tereyağ gibi kokmuyordu.
Tattığım en kötü dönerdi. Hizmet çok kötüydü.
Fiyatlar pahalı garsonlar toy ve deneyimsiz tadına bakmak nasip olmadı ama personellerine gereken önemi vermeyen bir işletmenin lezzetede önem göstereceğini sanmıyorum
Lezzet ve işletme sempatisinin mükemmel kombinasyonu ... Fiyatlar çok uygun... Temiz ve şık bir mekan ... Teşekkürler Nam-ı Döner ...
Buz gibi durum yedik kuruydu hiç begenmedik dürümün yarısından fazlası kaldı hiç tavsiye etmiyorum paranızı boşa vermeyin
Yemeğimizi yarım saatte anca getirdiler bizden sonra gelenler bizden önce yemeğini yedi,garson kaşık çatalları adeta fırlattı müşteriye nezaket hiç yok..
| (0258) 211 44 01 |
| Dönerci |
| 3.8 / (88 yorum) |