NAM-I DÖNER

NAM-I DÖNER

Honaz

Yorumlar
Said Fikret Aker
Said Fikret Aker bir yıl önce

Lezzetsiz ve gereksiz pahalı. Tavsiye etmem

Fatima Sayman
Fatima Sayman 2 yıl önce
Volkan Dirier
Volkan Dirier 2 yıl önce
Emrah Akgül
Emrah Akgül 2 yıl önce

Dönerlerini yediğimizde döner tadı alamadık,kuru karton gibi gelen bir et yedik, dönerin üstüne dökülen tereyagda tereyağ gibi kokmuyordu.

Umut Akar
Umut Akar 2 yıl önce

Tattığım en kötü dönerdi. Hizmet çok kötüydü.

Haluk DEMİRBEK
Haluk DEMİRBEK 2 yıl önce
Yiğit Beydemir
Yiğit Beydemir 2 yıl önce

Fiyatlar pahalı garsonlar toy ve deneyimsiz tadına bakmak nasip olmadı ama personellerine gereken önemi vermeyen bir işletmenin lezzetede önem göstereceğini sanmıyorum

OSMAN TARI
OSMAN TARI 2 yıl önce

Lezzet ve işletme sempatisinin mükemmel kombinasyonu ... Fiyatlar çok uygun... Temiz ve şık bir mekan ... Teşekkürler Nam-ı Döner ...

Kağan Pullu
Kağan Pullu 2 yıl önce

Buz gibi durum yedik kuruydu hiç begenmedik dürümün yarısından fazlası kaldı hiç tavsiye etmiyorum paranızı boşa vermeyin

Kaan Yıldırım
Kaan Yıldırım 2 yıl önce

Yemeğimizi yarım saatte anca getirdiler bizden sonra gelenler bizden önce yemeğini yedi,garson kaşık çatalları adeta fırlattı müşteriye nezaket hiç yok..

İletişim Bilgileri
(0258) 211 44 01
Dönerci
3.8 / (88 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.