Nallıhan Devlet Hastanesi

Nallıhan Devlet Hastanesi

Nallıhan

Yorumlar
Reis Fenerbahçe
Reis Fenerbahçe 3 hafta önce

Genel cerrahi doktoru Ankara’ya hasta sevk edeceği zaman ambulans parasını kendisinden mi alıyorlarmış acil doktorunun hastanın ivedilikle büyük bir hastaneye sevk edilmesi demesine rağmen niye taburcu edin kendi imkanlarıyla gitsin diyor acaba Acil doktorlarını takdir ve tebrik ediyorum var olsunlar

Sevgi
Sevgi bir ay önce

İyi Akşamlar başta doktorum Merve ALTINTAŞ olmak üzere palyatif servisi hemsireleri(melekleri)ve çalışanları güler yuzleriyle, davranışlarıyla biz hastaların motivasyonunu yüksek tuttukları için kendilerine teşekkür eder hayatları boyunca başarılar dilerim iyiki varsınız hakkınızı helal edin????

Ömer Faruk Dostgül
Ömer Faruk Dostgül 2 ay önce
Grand Master
Grand Master 4 ay önce

Hastane küçük hizmeti büyük

tunahan erol
tunahan erol 5 ay önce

Telefonu acmiyorlar boyle bişey olabilir mi

Serdar Taşkan
Serdar Taşkan 10 ay önce

Cumartesi ya da pazar kalp krizi nedeniyle acile giderseniz, hayatınız büyük riske girecektir. Müdahale için yetersiz ve bilgisiz personele sahip olmakla birlikte, yeterli cihaz bulunmayan hastanedir. Sonra Ankaraya sevk edilirseniz, bu sefer yolda hayatınız riske girecektir. Ankara-Eskisehir-Bolu üçgeninde kalan bir ilçeye daha donanımlı bir hastane yapılmalı. Ya da Beypazarına daha kapsamlı hastene yapılmalı ve bu civarda bulunan hastalar Ankara'ya kadar gitmemeli. Ankara'nın yükü hafifletilmeli. Zaten Ankara'da şehir hastaneleri o kadar kalabalık ki yoğun bakımlarda yer bulunmuyor ve acil de hayatınız büyük riske giriyor.

Sibel Özdoğmuş
Sibel Özdoğmuş 10 ay önce

Kadın doğum bölümünde ki Beyza Hocama ve değerli ekibine bölümde ki bütün hemşirelere ayrıca Fatma hemşireme, anestezide ki doktoruma çok teşekkür ediyorum özel hastaneden farksızdı çok güzel ve özenli ilgilendiler hepsinden Allah razı olsun.Teşekkür ederim.

Tuğba Beşel
Tuğba Beşel 11 ay önce

Nallıhan devlet Hastanesi'ne kadın doğum Beyza hocaya ameliyat asistanlarina çok teşekkür ederim ilginiz için özel hastaneden hiç bir farkı yok namını duyup İstanbul'dan kadın hastalıkları ameliyat için geldim Allah razı olsun sabah kanlarim rontgenim filmim çekildi öğlen 1 de hemen ameliyata alındım okadar hizlilarki hasta bakicilar sürekli odanızda hepinizine çok teşekkür ederim

Hicran Kaymaz
Hicran Kaymaz bir yıl önce

Bende hemşireyim Annemin amelliyatı sebebiyle genel cerrahi servisinde yattık.Serviste çalışan başta Nurşen hemşire olmak üzere bütün hemşirelerede buradan teşekkür etmek istedim.Çalışmalaırıyla temizliğiyle ilgileriyle gerçekten çok çok memnun kaldım.Teşekkürlerimi buradanda iletmek isterim

ibrahim kımızıöz
ibrahim kımızıöz bir yıl önce

Oldukça başarılı bir hastane geniş kapsamlı poliklinikler memnun kaldığımız başarılı doktorları na teşekkürler

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.