Merkez
Gerçekten yemekleri çoook iyi ama sipariş biraz geç geldi sanırım yoğunluktan dolayı ama beklememe deydi
Elinize sağlık
Çok lezetliydi
Çalışanları çok güler yüzlü ve ilgiliydi.dönerin tadı da baya iyiydi.
Çalışanları güler yüzlü ve ilgili. Masalar falan hep tertemiz, fiyatında uygun öğrenci indirimi de yapıyorlar
Ara sıra sipariş veriyoruz hizmet lezzet güzel
| 0531 482 59 86 |
| Dönerci |
| 4.5 / (17 yorum) |