Morgis Döner

Morgis Döner

Efeler

Yorumlar
Ayşegül Korkmaz
Ayşegül Korkmaz bir hafta önce düzenlendi

Kıllı döner yemek isterseniz gidebilirsiniz kıl çıktığını güzel bir şekilde dile getirdim ve beyefendiyi uyardım uzun eldiven ve bone konusunda benimle dalga geçer gibi tamam yarın saçımı kazıtırım dedi sevdiğimiz bir yerdi Morgis bitti bizim için ve aşırı ulkalar bu durumu gülerek karşıladılar bizimle dalga geçtiler resmen gülerek uğurladılar.

Tugba 0lt
Tugba 0lt 2 hafta önce

Dönerimizin içinden kol kılı çıktı eldivenleri kısa sorun çıkmaması için nazik davrandık,özür bile dilenmedi tatlı ikramı ettiler ama nazik değillerdi sürekli geldiğimiz biryerdi ve döner ustası bizimle dalga geçer gibi konuştu bonesinin olmadığını söyledik ve bize “tamam yarın saçlarımıda kazıtacağım” gibi pişkin bir cevap verdi

Umar Nazif
Umar Nazif 2 hafta önce
Sevde Atik
Sevde Atik 3 hafta önce

Personellerin yüzü beş karış, lezzet idare eder, masalar pis..

Emir Koc
Emir Koc bir ay önce

Sipariş çok geç geliyor 30 dk gelmesini bekledik tekrar tekrar sipariş alıyorlar

Sleepdealerx
Sleepdealerx bir ay önce

Uygulama üzerinden sipariş verdim İstanbul dönüşü yorgun olduğum için uyuyakalmışım öğrenciyim cebimde son 400 lira vardı sabah tekrar aradığımda ürünü imha ettiklerini belirttiler muhtemelen yediler tarafıma tekrar gönderilebilir mi diye sorduğumda hayır cevabını aldım başka bir markayla da geçen sene aynı sorunu yaşadım ama onlar ürünü tekrar göndermişti anlayacağınız öğrenci dostu bir işletme değil

Emre Antakyalıoğlu
Emre Antakyalıoğlu bir ay önce

Severek devamlı gelip yiyorduk özellikle soslarınızı çok beğeniyorduk hatta suan masanizdan yazıyorum sınırsız menüyü iptal etmenize çok üzüldüm tekrardan geri getirilmesini istiyorum ben bile reklamınızı yapıyordum zarar ettirdiğini söyledi arkadaşlar en azından ona göre bi fiyat ekleyip hem karnımızı hem gözümüzü doyururduk

chadasak
chadasak 2 ay önce
Soykan Özkan
Soykan Özkan 2 ay önce

Yiyecekler güzeldi elinize sağlık

Ege Demir
Ege Demir 2 ay önce

5 kişi gittik herkesten sipariş alıp nasıl 4 kişilik sipariş getirebilirsiniz anlamadım üstüne bunu belirttikten sonra hemen getiriyorum diyip 32 dakika sonra bir kere daha gelmedi diye belirtince hala söylenmediğini farkettim sonra da söyleyip 5 dakika sonra getirdiler ve tadı berbattı rezalet bi özür bile dilemeden 40 dakikaya yakın bekletildik

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.