Sapanca
Tat olarak mükemmeldi 20 dk geldi ama zehirlendim yemeyin. Yedirmeyin
Safir'deki zehirlenme olayında sonra değerini anladık miss döner
Samimi ortam. Fiyat performans ????
Lezzet efsane hijyen idare eder çok beyendiğim bir işletme müşteriye karsı çok ilgililer
Normal klâsik dürüm. Tadı güzel. Yemek yaptıkları ortam biraz daha temiz olabilir. Mekanın içinde temiz olabilir biraz. Kurye hizmetleri mevcut ama kuryelerini ben anlayamadım bulamıyorlar bir türlü evi ve gereksiz yere diyaloğa giriyoruz.
İşletme gayet temiz ve lezzetli elinize sağlık teşekkürler tavsiye ederim
| 0542 252 89 01 |
| Dönerci |
| 3.5 / (61 yorum) |