Miss Döner Turgutlu

Miss Döner Turgutlu

Turgutlu

Yorumlar
Batuhan Yilmaz
Batuhan Yilmaz bir ay önce
Aşkın
Aşkın 2 ay önce

Yarım saatte 3 defa işletmedeyken sipariş verdim unuttum denildi 10 dakika daha bekledik hala getirmediler çıktık gittik yüzümüze bile bakan olmadı kesinlikle tavsiye etmiyorum 5 para etmez ne garsonu ne işletmecisi birdaha da gitmem

Lalegül
Lalegül 2 ay önce

Özellikle yeşilliği fazla istedik umursamadılar patates kızartması da aşırı azdı

abdülhamit öztürk
abdülhamit öztürk 3 ay önce

Bence gerçekten çok hızlı kuryeleriniz var sipariş vereli 10 dakika olmadan teslim aldım Yeşil beyaz desenli kask takan bir kurye var müşterilerle çok güzel Bir üslupla konuşuyor

cemal arif
cemal arif 3 ay önce

Gerçekten hızlı kuryeleriniz var sipariş vereli 10 dakika olmadan teslim aldım yemeklerde gerçekten çok lezzetliydi ellerinize sağlık yeşil beyaz desenli kask takan bir kurye var gerçekten çok iyi müşterilerle çok güzel bir üslupla konuşuyor aldığı parayı sonuna kadar hak ediyor bence

Dero
Dero 3 ay önce

Boş boş bekliyoruz adamlar 8 saat sonra geldi fakat bizden önce yiyip gitti kafaları yedin

Arda Sarıkaya
Arda Sarıkaya 3 ay önce

Çok iyi bir yer herkese tavsiye ederim buradaki lezzeti kacımayın

Cansu Öksay
Cansu Öksay 5 ay önce

Tadı olmayan bir döner. Et yerine deri konmuş sadece söylenen ozel sos olmaması ile özel oluyor sanırım ağızda kalan Yağ hissi kötü, bayat ekmek biraz olsun bari ısıtsaydiniz. Malzemeyi anlık psikolojinize bağlı olarak koyuyorsunuz herhalde sos ketçap mayonez turşu yok yani bos bayat ekmek yedik. Bu kadar iyi olmayin

İlkay Ak
İlkay Ak 5 ay önce

Yemekler kötüydü, çocuklarım iskenderi yiyemediler,kokusu berbattı etin, ayrani bile kutuda geldigi halde berbat kokuyordu.

mmmr Ak
mmmr Ak 5 ay önce

4 kisilik ailece bir tavuk döner,bir ekmek arasi et doner ve bir iskender yedik, 2 de buyuk boy sutas ayran ictik, bir yerde kapali ayran da kotu olur mu demeyin et, tavuk ve de kapali sutas ayran cok kotuydu, ayranin dahi tadi bozulmustu, sogansiz olacagini belirttigimiz et doneri soganla getirdiler. Bu anlattiklarim sorun degildi ,sorun yemeklerin de kalitesinin sifir olmasi, kimse yemegini bitiremedi, ben de o kadar yeme icmeyi sevmeme ragmen masadan iceccegimi ve yemegi yarim birakarak kalktim. Yolda esim zehirlendigini sandi ama simdilik bir sorun yok cok şükür

İletişim Bilgileri
0535 286 67 92
Dönerci
2.8 / (47 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.