Mısırlı Döner

Mısırlı Döner

Antakya

Yorumlar
Salih Oduncu
Salih Oduncu bir ay önce

Sınıfça gittik bize döner yadirdiler tandır ekmeğiyle yapmışlar tavan su akitiyor tavuk tadi değişik atmosfer kötü

Sabit Dersuniyeli
Sabit Dersuniyeli bir ay önce
hacer ararat
hacer ararat 2 ay önce
Batu Han
Batu Han 3 ay önce

Et döner kıymadan yapıliyor. Tadını beğenemedim. Fiyatı hataya göre yüksek.

HASAN HAVESLİ
HASAN HAVESLİ 4 ay önce

Hatay’da yenilebilecek en kötü tavuk döner. Memleketten misafirim geldi ki bizim orada hemen hemen heryerde olan Antakya usülü diye satılan ama alakası olmayan vasat bir döner satılır onunla aynı Antakyanında bir numarası yokmuş dediler. Ben misafirimi başka yere götürür telafi ederimde siz bu döneri nasıl telafi edersiniz bilmiyorum. Bir daha mı tövbe. Dükkana geleyim içi güzel dışı güzel etrafı hoş. Garsonlar iyi. İçecek olarak ayran isterseniz kartın meyve suyu bardağında geliyor. Fiyat yüksek. Tavuk dürüm 150 idi içecekleri hatırlamıyorum ama üç döner 2 kola iki ayran 670 ödedim.

Gülşen Aşkın
Gülşen Aşkın 4 ay önce

saray caddesindeyken bu kadar kötü değildi,berbat bi tadı var içi ketçap dolu ayrıca turşusuz istedik bi yerlerine takmadılar hepsi turşulu geldi ayranlar da aynı bu şekilde saçma bi şişede açık mı kapalı mı ne kadar sağlıklı bilmiyoruz ÇOK KÖTÜ

Neval Karaçavus
Neval Karaçavus 5 ay önce

Oğlumla Kültür vesanat çarşısına gitik çarşıyı gezerken oğlum anne karnlm aclktl dedi bana mısırlı dönere girdik güler yüzlü işyeri sahibi ve personeli bizleri karşlladl oğlumun siparişini verdim kendime söylemedim üstümde oğlumun siparişini karşılayacak ancak para vardl oğlumun yemeği geldi oğlum yemeğini yerken az bir süre içinde personel bir tabakta döner ve ayranla geldi hanlm efendi buda bizim ikramlmlz dedi Allah binlerce kere razl olsun rabim yerini fazlaslyla doldursun Halil İbrahim bereketini cebinize iş yerinize ve evlerinize indirsin inşallah demeki hâlâ iyi insanlar var Allah işinizi gücünüzü ras getirsin inşallah emsalinizi artlrsln haylrlı işler bol kazançlar diliyorum elerinizden

Musa Karacavus
Musa Karacavus 5 ay önce

Çokgüzel karşılandık yiyecekler çok güzeldi hizmet çok hızlıydı ortam çok güzeldi

Dilasu Tamgül
Dilasu Tamgül 5 ay önce

hayatımın en iyi döneri

Antakya Fotoğrafları
Antakya Fotoğrafları 5 ay önce düzenlendi

Antakya döneri

kaliov
kaliov 6 ay önce düzenlendi

Koskoca mekanda et döneri şişleyecek yer yok gibi tavuk döneri kenara bırakıp et döner şişliyorlar. Israrla kenarda beklemiş tavuktan istemiyoruz dememize rağmen saçma açıklama ile o tavukla yapıldı. Sonuç yedikten yarım saat sonra mide bulantısı vs kusma berbat

Raşit Saldıray
Raşit Saldıray 6 ay önce

Tavuk döner için kesinlikle en yanlış adres. Sakın yemeyin…! 33 yıldır bu kadar kötüsünü yemedim.

Non-playable
Non-playable 9 ay önce

2,5 yıldızlık. Ortalama. Tavuk biraz bayattı. Onun dışında iyi. Gene de tekrar gelmem.

Yusuf ziya Sandalcı
Yusuf ziya Sandalcı 9 ay önce

Yemek çok geç geldi. Her istediğimiz şeyi biz takip ettik. Hizmet zaten çok kötü suratlar asık. Tavuk döner söylüyoruz eksik geliyor. Sonrada hiçbişe olmamış gibi davranıyorlar.

Rana Binkanat
Rana Binkanat bir yıl önce
ahmet red
ahmet red 2 yıl önce
Kuzey Alyanak
Kuzey Alyanak 2 yıl önce

Çok güzel döner süper

Hicret kumru
Hicret kumru 2 yıl önce

Son lokmanız ağzınızda iken masayı toplamaya başlayıp kibarca yol verdiler.

Tuba Dövme
Tuba Dövme 2 yıl önce

Bu güzel lezzeti antakyanin herşeyi ni özlüyor insan

Hamdi Kırmızıcicek
Hamdi Kırmızıcicek 2 yıl önce
İletişim Bilgileri
0539 636 50 90
Dönerci
4.0 / (772 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.