Osmangazi
Bu kadar kötü bir esnaflık ve işletmecilik olamaz gece 2 de sipariş verdim 2 saat oldu sipariş yolda gözüküyor arıyorum açılmıyor telefonlar iğrençsiniz
Döner kokuyor ve 3 4 günlük olabilir o kadar kötü
Bu ne bıcım ısletmedır ya ?! Gece karnım kazınmış yemek sıparıs ediyorum teslım edıldı dıyor siparisim ortada yok böyle esnafcılık olmaz hadsizlık trendyol go da yuzlerce ınsanı aynı durumdan muzdarip magdur bırakmıslar
Kapanmış arkadaşlar
Döneri çok kötüydü belki 4-5 günlük vardı ekmekleri çok bayatı soğansız istedik soganlı geldi ve zehirlendik. dikkaldırım şube
Telefonlara cevap vermiyorlar
Önceki kalitesi yok maalesef..2 seferdir sipariş veriyorum ekmeği bayat,içindeki malzemeleri çok az dı…Herşeyden kısmışlar..
Burdan yemek yiyerek kendinize yazık etmeyin
Hayatımda yediğim en kötü döner diyebilirim ekmek bayattı döner de kuru geldi sırf ayıp olmasın diye yedim ama bukadar beklemiyordum kız arkadaşımla birlikte gelmiştik oda aynı şeyleri söyledi
| 0532 453 06 26 |
| Dönerci |
| 3.5 / (398 yorum) |