Milas
Çok kötüydü patatesler bı değişik kızarmamış gibiydi döneri az koyuyolar içinde sadece patates turşu vardı orkun ışıtmak gelsin
Güzel diye sevdim ve diğer dönebilmek için daha güzel
Lezzetli değil
Çok iyi bir restorant fiyatları gayet uygun servis çok iyi çalışanlar çok güler yüzlüler kesinlikle tavsiye ederim
Tat gayet güzel siparişler çok hızlı geliyor ayrıca garsonlar çok iyi ve güler yüzlü gitmenizi öneririm ????????????????