Midnight Gece Dönercisi

Midnight Gece Dönercisi

Çınar

Yorumlar
Yusuf Karabulut
Yusuf Karabulut 2 hafta önce

Yorumlarda herkes çok beğenmiş güvenerek gittim 1 tavuk döner 1 et döner 1 ayrana 550 lira para verdim orta gramajı seçmeme rağmen içerikleri azdı et döneri kupkuru boğazınızdan geçmiyor ve lezzetsizdi tavuk döneri çocukluğumda yediğim döner hissiyatını uyandırdı ama pahalıydı o paraya çok daha iyi şeyler yenilebilir

Poyraz Renas
Poyraz Renas 2 hafta önce

gayet güzel bir döneri var tavsiye ederim

Büşra Kaynarca
Büşra Kaynarca 2 hafta önce

Hizmeti mükemmeldi. Normalde gece dönercileri bir tık pahalı olur ama burası o kadar uygun ki şok oldum. Çorbanız salatanız herşeyiniz geliyor. Biz iki tavuk dürüm bir ayran ve bir su aldık. Sadece 300 tl ödedik gerçekten hakkıyla kazanan yerleri görmek çok güzel. Son kuruşuna kadar da hak ediyor. Herşey çok lezzetliydi. Umuyorum ki ilerleyen zamanlarda çizgisini bozmadan devam eder.

Abdullah Yaprak
Abdullah Yaprak 2 hafta önce

Mekanın yeri ve temizliği güzeldi yalnız pilav üstü “tavuk” dönerin 400 tl olması biraz fazla geldi. Ayrıca tavuk çok kuruydu ve ağır bir tadı vardı baharat ayarı azdı. Salatalar ve mezeler dolapta uzun süre beklemiş şekilde geldi taze değildi. Personelin ilgi alakası fena değildi ama tavuğun terbiyesine ve kuru olmasına kesinlikle çare bulunmalı. Kendini geliştirirse güzel yerlere gelebilecek bir mekan hayırlı olsun.

Ruya Yuzal
Ruya Yuzal 3 hafta önce
Sema UÇAR
Sema UÇAR 4 hafta önce

Gece çok acıkıp sipariş vermek istedik bu kadar hızlı sıcak lezzetli bir döner geleceğini tahmin etmedik açıkçası kesinlikle 5 yıldızdan fazlasını hak ediyor hiçbir şekilde rahatsız etmedi tadı yani mega olmasına rağmen defalarca yemek istedim ahahaha çok teşekkür ederiz ❤️❤️

Zafer Hatipoğlu
Zafer Hatipoğlu bir ay önce

Güler yüzlü kaliteli hizmet. Döner lezzetli ve sıcaktı

Şerif Salih
Şerif Salih bir ay önce

Hijyen ve temizlik standartların üstünde. Yemek lezzeti damak tadınıza kalmış biz beğendik. İkramlar zengin fakat tanıtımda gösterilen patates gelmedi.

vn deneme kanalı
vn deneme kanalı bir ay önce

Mükemmel

BAVER Ö
BAVER Ö bir ay önce

şu sosyal medya fenomeni herseyi beğenen hiç bir şeyde kusur bulmayan adamı bi dinleyelim gidelim dedik nerdeyse hastahanelik oluyorduk . 1)İçeri girer girmez kasvetli somurtkan bakışlarla karşılaştık 2) çok aşırı güler yüzlü olmayan bir garson baronu kardeşimiz bizi karşıladı . Allah ondan razı olsun korkarak yemek istedik . 3) İskender ve pilav üstü ; bir İskender geldi allahım yemede yanında yat demek isterdim . Tuzdan yenilmiyorum . Hele pilav üstü döner olaydı Allah affetsin sanırsın taş boyanmış üstüne tuzdan döner koymuşlar ,sert pişmemiş buz gibi pilavın üstüne tuzdan yenmeyecek derecek tuzlu döner . 4) bir daha gidermiyim asla Tavsiye edermiyim asla 5) umarım arkadaşlar kendilerini düzeltip güler yüzlü az tuzlu hizmetlerine sevgi katarak ilerleye bilirler .

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.