Çınar
Yorumlarda herkes çok beğenmiş güvenerek gittim 1 tavuk döner 1 et döner 1 ayrana 550 lira para verdim orta gramajı seçmeme rağmen içerikleri azdı et döneri kupkuru boğazınızdan geçmiyor ve lezzetsizdi tavuk döneri çocukluğumda yediğim döner hissiyatını uyandırdı ama pahalıydı o paraya çok daha iyi şeyler yenilebilir
gayet güzel bir döneri var tavsiye ederim
Hizmeti mükemmeldi. Normalde gece dönercileri bir tık pahalı olur ama burası o kadar uygun ki şok oldum. Çorbanız salatanız herşeyiniz geliyor. Biz iki tavuk dürüm bir ayran ve bir su aldık. Sadece 300 tl ödedik gerçekten hakkıyla kazanan yerleri görmek çok güzel. Son kuruşuna kadar da hak ediyor. Herşey çok lezzetliydi. Umuyorum ki ilerleyen zamanlarda çizgisini bozmadan devam eder.
Mekanın yeri ve temizliği güzeldi yalnız pilav üstü “tavuk” dönerin 400 tl olması biraz fazla geldi. Ayrıca tavuk çok kuruydu ve ağır bir tadı vardı baharat ayarı azdı. Salatalar ve mezeler dolapta uzun süre beklemiş şekilde geldi taze değildi. Personelin ilgi alakası fena değildi ama tavuğun terbiyesine ve kuru olmasına kesinlikle çare bulunmalı. Kendini geliştirirse güzel yerlere gelebilecek bir mekan hayırlı olsun.
Gece çok acıkıp sipariş vermek istedik bu kadar hızlı sıcak lezzetli bir döner geleceğini tahmin etmedik açıkçası kesinlikle 5 yıldızdan fazlasını hak ediyor hiçbir şekilde rahatsız etmedi tadı yani mega olmasına rağmen defalarca yemek istedim ahahaha çok teşekkür ederiz ❤️❤️
Güler yüzlü kaliteli hizmet. Döner lezzetli ve sıcaktı
Hijyen ve temizlik standartların üstünde. Yemek lezzeti damak tadınıza kalmış biz beğendik. İkramlar zengin fakat tanıtımda gösterilen patates gelmedi.
Mükemmel
şu sosyal medya fenomeni herseyi beğenen hiç bir şeyde kusur bulmayan adamı bi dinleyelim gidelim dedik nerdeyse hastahanelik oluyorduk . 1)İçeri girer girmez kasvetli somurtkan bakışlarla karşılaştık 2) çok aşırı güler yüzlü olmayan bir garson baronu kardeşimiz bizi karşıladı . Allah ondan razı olsun korkarak yemek istedik . 3) İskender ve pilav üstü ; bir İskender geldi allahım yemede yanında yat demek isterdim . Tuzdan yenilmiyorum . Hele pilav üstü döner olaydı Allah affetsin sanırsın taş boyanmış üstüne tuzdan döner koymuşlar ,sert pişmemiş buz gibi pilavın üstüne tuzdan yenmeyecek derecek tuzlu döner . 4) bir daha gidermiyim asla Tavsiye edermiyim asla 5) umarım arkadaşlar kendilerini düzeltip güler yüzlü az tuzlu hizmetlerine sevgi katarak ilerleye bilirler .
| 0501 141 51 21 |
| midnightgecedonercisi.com.tr |
| Dönerci |
| 4.8 / (33 yorum) |