Çankaya
48 yaşındayım beni yalancı etti 150 TL için.çocuğum hep sade yer aradığımda çıkan kişiyede söyledim fakat sade göndermedi söylemedin deyip iddiayla kabul etmiyor .yazıklar olsun sizin gibi firmaya.Haram olsun.Esnaflığa bak sen.Kimseye önermem yolunu tarif etmem.Allah bildiği gibi yapsın sizi ..(eğer ben söylemediysem).
Ekmek arası ve dürümleri gayet başarılı. Paket servisleri de son derece hızlı. Tavsiye edilir.
Döner ızgarası dediğin ayna gibi olur bunlarinki kömür gibi hindistan ı ararmıyor mübarek
Her şey çok güzeldi elinize sağlık
Dutluktan dikmene bu döneri yemeye geldim.Hayatımda yaşadığım en iyi tecrübeydi.Atmosfere 10 yıldız vermek gerek.Lezzet harika.Allah bol kazanç versin.
Lezzeti ve yaklaşım tarzları gayet iyi sadece lavaşının tadını beğenmedim onun dışında tercih edilebilecek bi dönerci bence gayet başarılı
Dikmendeki en iyi dönerci ,sürekli sipariş veriyorum lezzeti hiç bozmuyor ,sıcakta geliyor.
Çok iyi çok samimi
Cok iyidi
| (0312) 475 17 03 |
| www.tikla.com.tr/meydan-piknik-dikmen-keklik.html |
| Dönerci |
| 4.5 / (131 yorum) |