Vize
Eşimin tavsiyeleri üzerine denemek istedim fakat vazgeçemiyorum abone olduk artık her öğlen buradayız öğlen gelemesek akşamları iş çıkışında geliyoruz
Pazar tezgahına paket söyledim sağolsun paketçi arkadaş tezgaha kadar getirdi hayırlı işleriniz olsun.
Bu lezzet vize için biraz fazla değil mi acabaa ?
Uzun zamandır böyle düzgün pişmiş tavuk döner yememiştim. Ne fazla yağlı ne de kuru. İçine konulan malzemeler tazeydi, özellikle mor lahana farkını hissettiriyor. Temizlik açısından da içim rahat etti. ABLAmın ellerine sağlık
Yolda karşılaştığım en iyi işletmelerin başında gelir ablama tekrar teşekkür ederim ellerinize sağlık (:
Arkadaşım hasta olduğu için sesi mutsuzdu, siparişi alan abla bunu fark edip notla birlikte şeker göndermiş ???? Böyle tatlı bir jest beklemiyorduk! Hem dönerleri hem çalışanları şahane ????
İnsan sağlığı için sakıncalı bir işletmedir, gidecek olanların göz önünde bulundurmasını tavsiye ederim.
En güzeli en lezzetlisi en dolusu Bolu elini korkak alıştırmamis isletme
döner harikaydı dönerci ise mükemmeldi
Les döners étaient délicieux! Les frites assez bonnes même si ce sont des surgelés (mais mon avis sera toujours sévère pour les frites car étant Belge, il n’y aura jamais de frites qui vaudront celle faites maisons et cuites en deux bains dans la graisse de bœuf ????) Et les enfants étaient contents des nuggets; je choisis les même quand je leur en fait ???? Le service était extraordinaire et vous avez créé un très joli espace extérieur! L’étoile en moins c est juste que j’ai trouvé cela un petit peu cher (comparé à d autres doner que nous avions fait auparavant).Nous avons payé 830 TL pour 2 Dürum, 2 portions de nuggets et de frites, 5 boissons et 2 thé. Je vous souhaite une bonne continuation et la réussite pour vous et votre charmante famille!
Mükemmel döner
Yerken mide bulantısı yaşıyordum hayatımda hiç yemeğin başında midem bulanmamıştı tavuk yerine bayatlamış balık tadı vardı ölürsem sorumlusu buradır
Hayatımda yediğim en kötü dönerdi tavuk hariç herşeyin tadı geliyor dönerden soğudum
Severek yediğim tek yer metozer herkesin yemesini tavsiye ederim
| 0538 417 89 59 |
| Dönerci |
| 4.8 / (198 yorum) |