Çan
Isot çok iyi, güler yüzü ve harika babacan tavrı için çok teşekkür ederim.
Çanakkale de üstüne yok isot çok güzel
Çanakkale de çerez için uygun...
Çok nahif insanlar güleryüzlüler hep buradan alışveriş yapıyorum. Çanakkalede böyle esnaf görmek şaşırtıcı
Çok cici insanlar,Hiçbir talebinizi kırmamaya çalışıyorlar.Genel fiyat düzeyi makul,çeşit iyi
Yalan malzeme verdi
Güzel ve temiz güler yüzlü esnaf Aradığın herşeyi bulma imkânın var Kesinlikle tafsiye ederim ????
Telefonla arayarak kakule almak istedim, kapatmaya yakın saatte aramıştım, 100 gr tartıp yan dükkana bırakacaktı. Kilosunun 500 TL olduğunu ve ödemeyi de yan dükkana yapmamı söyledi. Ertesi gün bir arkadaşım kilosunu 300 TL den başka bir satıcıdan satın aldı.
Temiz. Güzel. Saygılı esnaf
| 0536 935 33 63 |
| Aktar |
| 4.3 / (37 yorum) |