Yıldırım
Çocukluğumdan hatıralarım.... Bu kotuleyenler almak isteyipte alamayanlar yıllar önce gözde bir siteydi herkes oturamazdi eski olacak tabiki yıllar oldu ama kötülemek ne demek sinir oluyorum böyle kıskanç fesat insanlara hala on mumara bir yer havası güzel komşuluk ilskileri güzel siz kotuleyenler burda oturmak isteyipte oturamayanlardansiniz unutmayın..
Skin bir site alanl
İletişim numarası?
Güzel oturmalık alanlar
Kendi içinde hapis olmuş bir yerleşim.
İyi hizmet
Muntazam
Güzel bir ortam
Aile ortamı.
| Konut Projeleri |
| 4.0 / (85 yorum) |