Bodrum
Dobry kebab durum, taki w klasycznym tureckim stylu (inny niż w Polsce ????), czyli mało warzyw, mało sosów, głównie mięso zawinięte w spoko placku. Mięso dobrej jakości. Nam z mężem smakowało. Cena ok. Miła obsługa, no i najważniejsze, to położenie lokalu, nad samym morzem. Taras ze stolikami dosłownie na plaży. Dla samej miejscówki warto tutaj przyjść na kebaba ????????
Tavuk döneri kokuyor ve lezzetsiz tavsiye etmiyorum
Lijepo mjesto na plaži. Jeli smo odličnu juhu od leće i pladanj sa rižom, burekom i salatom. Kombinacija jela na pladnju malo neobična, ali sve je bilo ukusno. Ljubazni konobari. Sjedili smo doslovno na plaži.
Une vraie gargotte comme on les aime ! En arrivant, on y croirait presque : table bancale plantée dans le sable, hygiène approximative, service éclair et sourires sincères. Le charme de l’authentique… jusqu’à ce qu’on cherche les toilettes. Pas d’accès, pas d’eau, pas moyen de se laver les mains ! J’ai déjà vu pire — mais j’ai surtout vu mieux.
Arkadaşımla öğle arası çiğköfteci kapalı diye geldik adamlar samimiydi fiyatlar çok uygun bodrumda bu fiyata bu lezzet yok mekan süper çok lezzetli tam bir fiyat perfornans döner
Sebzeli döner servis ve İskender yedik. Sade dönerin lezzeti beklentinin altında lavaşlar soğuk, marul ve soğan salatası tabak boş kalmasın diye konulmuş, porsiyon kesinlikle doyurucu değil. İskender içinde döner lezzeti vaattı salçalı sosu aşırı fazla, yoğurt lezzetliydi, porsiyon yeterliydi. Deniz kenarında masası olması kale manzarası atmosferi 5 yıldız yaptı.. bir daha denemeyi düşünmem..
Alternatifleri varken burayı tercih etmem, menüleri doyurucu değil, özellikle lavabolar ve WC hijnenik değil.
Acikcasi döneri daha iyi bisey bekliyorduk tadi degilde kokusu vardi eti kokuyordu begenmedik
I had a Kala Pacha chorba and Felafel Wrap. It was good. Also tasted from my friend’s döner and it was normal and not something I would say super delicious! The view of the place is amazing and by the sea.
| (0252) 316 53 61 |
| Dönerci |
| 3.8 / (628 yorum) |