MESUT SEBZELİ DÖNER

MESUT SEBZELİ DÖNER

Bodrum

Yorumlar
AniaAlanya
AniaAlanya 2 gün önce

Dobry kebab durum, taki w klasycznym tureckim stylu (inny niż w Polsce ????), czyli mało warzyw, mało sosów, głównie mięso zawinięte w spoko placku. Mięso dobrej jakości. Nam z mężem smakowało. Cena ok. Miła obsługa, no i najważniejsze, to położenie lokalu, nad samym morzem. Taras ze stolikami dosłownie na plaży. Dla samej miejscówki warto tutaj przyjść na kebaba ????????

EKREM
EKREM 2 gün önce
Alperen Y.
Alperen Y. bir hafta önce

Tavuk döneri kokuyor ve lezzetsiz tavsiye etmiyorum

B R
B R bir ay önce

Lijepo mjesto na plaži. Jeli smo odličnu juhu od leće i pladanj sa rižom, burekom i salatom. Kombinacija jela na pladnju malo neobična, ali sve je bilo ukusno. Ljubazni konobari. Sjedili smo doslovno na plaži.

Tristan Pontoizeau
Tristan Pontoizeau 2 ay önce

Une vraie gargotte comme on les aime ! En arrivant, on y croirait presque : table bancale plantée dans le sable, hygiène approximative, service éclair et sourires sincères. Le charme de l’authentique… jusqu’à ce qu’on cherche les toilettes. Pas d’accès, pas d’eau, pas moyen de se laver les mains ! J’ai déjà vu pire — mais j’ai surtout vu mieux.

hüseyin mert aydemir
hüseyin mert aydemir 3 ay önce

Arkadaşımla öğle arası çiğköfteci kapalı diye geldik adamlar samimiydi fiyatlar çok uygun bodrumda bu fiyata bu lezzet yok mekan süper çok lezzetli tam bir fiyat perfornans döner

Murat Sonsoy
Murat Sonsoy 3 ay önce

Sebzeli döner servis ve İskender yedik. Sade dönerin lezzeti beklentinin altında lavaşlar soğuk, marul ve soğan salatası tabak boş kalmasın diye konulmuş, porsiyon kesinlikle doyurucu değil. İskender içinde döner lezzeti vaattı salçalı sosu aşırı fazla, yoğurt lezzetliydi, porsiyon yeterliydi. Deniz kenarında masası olması kale manzarası atmosferi 5 yıldız yaptı.. bir daha denemeyi düşünmem..

burak karatas
burak karatas 3 ay önce

Alternatifleri varken burayı tercih etmem, menüleri doyurucu değil, özellikle lavabolar ve WC hijnenik değil.

Serpil Basturk
Serpil Basturk 3 ay önce

Acikcasi döneri daha iyi bisey bekliyorduk tadi degilde kokusu vardi eti kokuyordu begenmedik

Abtin
Abtin 3 ay önce

I had a Kala Pacha chorba and Felafel Wrap. It was good. Also tasted from my friend’s döner and it was normal and not something I would say super delicious! The view of the place is amazing and by the sea.

İletişim Bilgileri
(0252) 316 53 61
Dönerci
3.8 / (628 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.