Akyurt
İlgili bilgili güleryüzlü hizmet aldım teşekkür ederim...
Konumu neden yanlış verip insanları o kadar yol getiriyosunuz.. hakkımı helal etmiyorum
Merhabalar satmış oldugunuz isgin koku sirkesi içeriğine ve rengine bakıldığında renk isgin köküne ait bir renk ile uyusmamaktadir ayrıca sonradan farkettim icindekilere bakıldığında alic sirkesi elma sirkesi c vitamini tarçın bu çoklu karışımın ortak adı isgin sirkesi ile mi birlesmektedir etiketinde isgin sirkesi olarak satışa sunulmus ayrıca besin değerlerine baktığımda %62 seker oranı mevcuttur bu yazdıklarımın tarafınızdan yorumlanması ni bekliyorum
Mumiyolu karşımdan kullanıyorum çocuklarım için. Allahın izniyle çok faydasını gördük.sık hasta olurlardı bağışıklıkları güçlendi. Akyutta olduklarını yeni öğrendim uğrayacağım mutlaka
“Mesiri Şifa Yaban Mersini Konsantresi”ni çocuğuma katkısız ve doğal diye büyük bir güvenle aldım. Ama etiketin alt kısmında fark ettim ki 100 gramda 69 gram şeker var. İçindekiler kısmında bu şekerin kaynağı açıkça yazılmamış. “Yaban mersini konsantresi” diyerek geçilmiş. Tatlı severiz ama şekerin gizli saklı sunulmasından hiç hoşlanmayız. Katkı maddesi yoksa ne güzel, ama şeker ilavesi varsa dürüstçe yazılmalı. Özellikle çocuklarına sağlıklı bir şey vermek isteyen anneleri böyle yarı bilgiyle baş başa bırakmak hoş değil. Güzel bir ürün olabilir, ama güven en güzel katkıdır. Lütfen etiketlerinizi buna göre güncelleyin. Çünkü biz anneler etiket okurken gözlük değil, vicdan takıyoruz.
BEN ŞAHSEN FİRMAYI VE SAHİBİNİ BİLAKİS TANIYORUM HİJYENİK VE GÜVENİLİR BİR FİRMADIR VE BALLI KUDRET NARI MACUNU NU KULLANDIM VE ALLAH RAZI OLSUN MİDE RAHASSIZLIGIMDAN KURTULDUM
Öksürük için Kozalak pekmezine ihtiyacım vardı.Kozalak pekmezinizi aktardan aldım.Hiçbir araştırma yapmadan üzerini okuyarak aldım.İçinde o kadar çok okaliptüs yada mentol aroması koymuşsunuz ki ben kozalak tadını hiç ama hiç alamadım.İnşallah kozalak pekmezidir çünkü üzüm pekmezi bile olsa yoğun mentol tadından başka lezzet almak imkansız.Keşke kavanoz üzerine içine koyduğunuz şeyleri yazsanız.Gerçi sizde haklısınız denetim yok.İstediğini yaz istediğini yazma ne güzel.
Karadut özünü içerisinde şeker olmadığını sanarak aldım çünkü içindekiler kısmında pancar şekeri olduğunu belirtmemişsiniz. İçindekiler kısmında "Karadut meyvesinden üretilmiştir." ibaresi var. Fakat sorduğumda pancar şekeri de olduğunu söylüyorsunuz. Eğer varsa neden içindekiler kısmında yazmıyor? Bu durumun benim gibi müşterileri yanıltacağını ve firmanıza olan güvenin sarsılmasına neden olacağını düşünüyorum.
Bu ürünler nerede üretiliyor? Nerede Paketleniyor? Yani muhtemelen fason üretim var ama marka güvenilirliğini tam olarak yansıttığınızı düşünmüyorum, aile üyelerinden biri ürününüze bir şekilde rast gelmiş, bir avukat olarak sizlerden rica ediyorum, etiketinizde herhangi gir bakanlık üretim onayı da göremedim, bilgilendirir misiniz?
Kids diye pekmez kullandım bu gün.. Öksürük için Tam bir şifa... Sabah akşam birer yemek kaşığı içtim neredeyse öksürüğün tamamını kesti..
Ürünlerinin Kalite ve fiyatlarına güvendiğim , aktariye konusunda her istediğimi bulabildiğim bir mağaza
Çam kozalak keçiboynuzu özünü kullandım Çok faydasını gördüm Kış aylarında kullanıyorum Bağışıklık sistemini güçlendiriyor ve virüslerden koruyor.
Ürün içeriği ile süper Baharat dan kesinlikle kaçmamış Öksürüğü anında kesti kozalak macunu tavsiye ederim
Sağlık için herşey burada
Çok lezzetli ürünler
Teşekkür ederiz. Akyurt'un bir ihtiyacına daha cevap veriyor.. Açanlardan Allah razı olsun
Akyurtta alanında tek olan bir işletme. Adres olarak akyurt merkez girişinde olduğu için pek görünmüyor yani görünür bir yerde değil gibi. Akyurtta böyle bir mağazanın olduğunu çok sonra öğrendim. Genelde internet üzerinden ve toplu olarak satış olduğu için pek tanınmak istenmiyor olabilir ama bence tanınması lazım. Çeşit olarak çok fazla çeşit sunan bir mağaza.
| 0533 278 53 67 |
| www.mesirisifa.tr |
| Aktar |
| 4.0 / (26 yorum) |