Hacılar
Yapacağınız tavuk dürüm böyle mi olur içine ketçap mayonez koymaya mı çekindiniz para haram zıkkım olsun ben hayatımda bu kadar kötü bi şey görmedim
Dürümün tadı efsaneydi ama üst katı birazcık yankı yapıyordu. İçeriye girdiğinizde bile Hatay soslu dönerin kokusunu alıyorsunuz.
VALLA HER ZAMAN BURADAN ALIYORUM ÇOK LEZZETLİ
Tuvalet dışında herşey okey
Fiyat performans
Şimdi kanka Orkun Isıtmak gelsin bunu denesin güzel yemek helal olsun
| 0552 825 48 38 |
| Dönerci |
| 3.8 / (310 yorum) |