Altıeylül
Kaliteli bir işletme.Yine olsa yine yerim daha yeni yedim ama tadı on numara.Kötü yapanlarda ya olumsuz konuşmak için yazıyor yada ağız tadı yok ben buradan yıllardır yiyorum çok kez yedim ellerine sağlık.Hayırli geceler dilerim .Donerinize bayılıyorum.
Hizmet sifir mayonez çok kötu orkun gelsin
HİZMET MÜKKEMEL ZATEN YEMEĞE LAF YOK ATMOSFER KAPALİ ALAN MUKKEMEL SICAK FULL 5 YANİ
Döner çok güzeldi
Abi paket sipariş verdik tost mu ne bu utanmadınız mı bunu yaparken vallahi yazık günah
Lezzeti kötü tadı aynı karışık türlü yemeği gibiydi
Sebzeli durum gibiydi
fiyat performans ürünü. lezzetli ve doyurucu.
Dedikleri kadar meşhur bir dönerci
| 0543 245 90 40 |
| Dönerci |
| 3.7 / (193 yorum) |