Safranbolu
Döner lezzetliydi ama fazla yağlıydı. Hizmet çok iyiydi.
Karabük safranbolu gezimizde tessadüfen annem,abim babam ile beraber ailecek geldiğimiz mekandan çok memmun kaldık. Sanayi içinde diye lütfen ön yargılı olmayın,ailecek gelinebilir. Yemekler güzeldi ve çalışan arkadaşlarda gayet öz verili çalışıyorlardı.
Tipine bakıp yargılamayın yemekler çok lezzetliydi , çalışanlar çok ilgiliydi hepsi işini layıkıyla yapıyor
2 porsiyon et 2 ayran 1100 tl aşırı pahalı mekan!!!!
Adı gibi 10 numara.. Safranbolu Sanayide..
離開番紅花城前在巴士站周圍的修車廠ㄧ條街餐館,到了用餐時間人不少,我們點了三種菜、兩碗飯、口味都還可以~吃的很開心也吃的很飽~有經過周圍的朋友可以留下來待ㄧ晚逛逛番紅花城商店街~在早早就有店家營業~路過可以到鎮上購物去~~~
| 0545 216 02 01 |
| onnumarakenanusta.com |
| Dönerci |
| 4.3 / (288 yorum) |