Sumbas
Biz söyledigimiz zaman iğrenç geliyor ama ama biz gitmizde idare eder.
hayatımda bu kadar pis bir işletme görmedim
Lezzetli ve hızlı siprais....
dönerin tadı için 2 yıldız verdim ama ben böyle pis pasaklı bir yer görmedim arkadaş. iki kere gidip kendim aldım dedim ki tövbeler olsun . Bu da bana ders olsun mekani görmeden sipariş vermeyeceğim
Hijyen arayan uğramasın...bu kadar pis ve rezalet bir yer olamaz !!!
| (0328) 404 00 01 |
| www.instagram.com/mesdoner |
| Dönerci |
| 3.1 / (31 yorum) |