Merkez
“Bakın arkadaşlar, ben böyle döner görmedim. Yemin ederim 7 şehir değil, 7 iklim gezdim böyle bir tat yok. İlk lokmayı aldım, bir an gözlerim doldu, dedim ki: ‘Ben bugüne kadar ne yemişim?’ Yorumlarda ‘yancı gelmiyor’ yazmışlar… Külliyen yalan. Biz 1 tabak patates dedik, patates dağı geldi. Turşu istedik, masaya turşu cumhuriyeti kuruldu. Mayonez istedik 3 şişe geldi, ketçap istedik 2 tane geldi ama öyle bir getirdiler ki sanki VIP ketçap servisi. Çalışanlar o kadar güler yüzlü ki, içeri girince kendimi aile buluşmasına gelmiş gibi hissettim. ‘Hoş geldin krall’ bakışıyla karşılandım. Ortama zaten ayrı bayıldım. Tam salaş, tam öğrenci… İçeri girince Wi-Fi bile ‘kanka hoş geldin’ modu açıyor. ORKUN ABİ BURAYA GELİN! Gelin de dönerin üstünde ilahi bir güç olduğunu görün. Vlog çekseniz 1 milyon izlenir, öyle söylüyorum.”
Bugün öğleden sonra gittik hatay usulü söyledik getirdikleri döner soğuk ve pişmemiş ti hijyen hiç yok turşuları bayattı ortam çok pişti ayranın tarihi geçmiş hiç gitmeyin tavsiye etmem
“Bakın arkadaşlar, ben böyle döner görmedim. Yemin ederim 7 şehir değil, 7 iklim gezdim böyle bir tat yok. İlk lokmayı aldım, bir an gözlerim doldu, dedim ki: ‘Ben bugüne kadar ne yemişim?’ Yorumlarda ‘yancı gelmiyor’ yazmışlar… Külliyen yalan. Biz 1 tabak patates dedik, patates dağı geldi. Turşu istedik, masaya turşu cumhuriyeti kuruldu. Mayonez istedik 3 şişe geldi, ketçap istedik 2 tane geldi ama öyle bir getirdiler ki sanki VIP ketçap servisi. Çalışanlar o kadar güler yüzlü ki, içeri girince kendimi aile buluşmasına gelmiş gibi hissettim. ‘Hoş geldin krall’ bakışıyla karşılandım. Ortama zaten ayrı bayıldım. Tam salaş, tam öğrenci… İçeri girince Wi-Fi bile ‘kanka hoş geldin’ modu açıyor. ORKUN ABİ BURAYA GELİN! Gelin de dönerin üstünde ilahi bir güç olduğunu görün. Vlog çekseniz 1 milyon izlenir, öyle söylüyorum.”
Zonguldaktan geldim beğendim yine gelirim güzeldi
Doyurucu ve lezzetliydi güzel isletme
Hatay usulü dürüm yedim çok iyiydi ve temizdi