Merkez Hastanesi

Merkez Hastanesi

Gebze

Yorumlar
Dilek Gürel
Dilek Gürel 2 hafta önce
mehmet yörükoglu
mehmet yörükoglu bir ay önce

iş görür bir hastane tahliller çok pahalı

Nurten Nur
Nurten Nur 4 ay önce

Mustafapaşa camiisinin oradaki merkez hastanesinin doktoru, hemşireleri, hasta bakıcıları ve personeli çok güler yüzlüler, hizmetlerinden çok memnun kaldım. Hepsine çok teşekkür ederim.

Zuhal Kartoğlu
Zuhal Kartoğlu 5 ay önce

Acil çalışanlarından cengiz bey Allah sizden razı olsun aldığımız hizmetten çok memnun kaldik

Mecnun Yazıcı
Mecnun Yazıcı 5 ay önce

Doğum için prime hastanesi tercih ettik. 3 çocuğumun 3 ude burada oldu. 3. Çocukta cihangir hocayı tercih etmekle geç kalmışız gayet profesyonel. Hasta doktor değilde abi kardeş ilişkisi ellerinize sağlık #cihangiray

Serdal Öncü
Serdal Öncü 6 ay önce

Göbek deliğimden iltihaplı akıntı olduğu için gittim. Ne bir röntgen çektiler ne de bir teste soktular. Bir pansuman yapıp reçete yazdılar 2160 TL hesap geldi. Kullandığı malzemelerin toplamı 50 TL bile yapmaz. 2160 TL para nedir. Tam vicdansızlar. Allah sizin elinize düşürmesin

Su
Su 6 ay önce

????İyi????

Elif Yıldız
Elif Yıldız 7 ay önce

kardeşim burun eti ameliyatı oldu doktor kemik bırakmamış burnunda rezalet bir hastane daha öncede doğum için gitmiştik o zamanda memnun kalmadık devlet hastanesi bile burdan daha iyidir

drmuslublog
drmuslublog 7 ay önce

Çarşı s Ali hastane ye biraz daha yatırım şart.

Tolga Doğan
Tolga Doğan 7 ay önce

İş başı için sağlık raporu istedik, işyeri anlaşması yok dediler ve basit bir kaç test için 5000 TL lik bir fahiş bir fiyat çıkardılar. Aynı raporları anlaşması olmayan başka bir özel hastane (özel ilgi hastanesi) 900 TL ücret ile hallettik

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.