Gebze
iş görür bir hastane tahliller çok pahalı
Mustafapaşa camiisinin oradaki merkez hastanesinin doktoru, hemşireleri, hasta bakıcıları ve personeli çok güler yüzlüler, hizmetlerinden çok memnun kaldım. Hepsine çok teşekkür ederim.
Acil çalışanlarından cengiz bey Allah sizden razı olsun aldığımız hizmetten çok memnun kaldik
Doğum için prime hastanesi tercih ettik. 3 çocuğumun 3 ude burada oldu. 3. Çocukta cihangir hocayı tercih etmekle geç kalmışız gayet profesyonel. Hasta doktor değilde abi kardeş ilişkisi ellerinize sağlık #cihangiray
Göbek deliğimden iltihaplı akıntı olduğu için gittim. Ne bir röntgen çektiler ne de bir teste soktular. Bir pansuman yapıp reçete yazdılar 2160 TL hesap geldi. Kullandığı malzemelerin toplamı 50 TL bile yapmaz. 2160 TL para nedir. Tam vicdansızlar. Allah sizin elinize düşürmesin
????İyi????
kardeşim burun eti ameliyatı oldu doktor kemik bırakmamış burnunda rezalet bir hastane daha öncede doğum için gitmiştik o zamanda memnun kalmadık devlet hastanesi bile burdan daha iyidir
Çarşı s Ali hastane ye biraz daha yatırım şart.
İş başı için sağlık raporu istedik, işyeri anlaşması yok dediler ve basit bir kaç test için 5000 TL lik bir fahiş bir fiyat çıkardılar. Aynı raporları anlaşması olmayan başka bir özel hastane (özel ilgi hastanesi) 900 TL ücret ile hallettik
| 444 6 441 |
| www.merkezsaglikgrubu.com.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.2 / (652 yorum) |