Bozyazı
Çok hijyensiz, aşçı eldiven ve bone takmıyor.tabaklar lekeli. Elemanı yok. Sahibi tek başına ilgileniyor ve gereksiz samimiyet kuruyor . Kesinlikle gitmeyin!!
yanında ne lımon var nede ıcınde adam akıllı salata lezzetı yoktu
Teşekkürler gayet lezzetliydi.
Co za wspaniałe Danie, co za smak, co za miła obsługa, wspaniałe miejsce, wspaniałe jedzenia, właściciel sam marynuje mięso, ogromna porcja , najlepszy kebab ever . Polska pozdrawia ❤️????????????????
Super jedzenie ????
| Dönerci |
| 3.9 / (7 yorum) |