Meriç
Döneri iyi siparişte hızlı geldi kuryeye teşeklürler tavsiye ederim döneri diğerleri gibi mide bozmuyor
ZEHİRLENDİM. Dün yedikten 3-4 saat kendimi acilde buldum. Bi daha asla tercih etmem. Fazlasını yazmaya gerek yok.
2-3 senesi öncesine kadar döneri iyi olan böyle bir yer nasıl bu kadar kötü olabilir anlamıyorum o kadar kötü ki tüm gün midem bulandı kesinlikle bir daha sipariş etmem aklı olanda gitmesin.
Siparişleri getirmiyorlar 2 saate bir döner getiremediler gerçekten almayın pişman olursunuz BERBAT BİR YER
Yanmış kuru doneri verdiler hiç iyi degildi çok kötüydü
Yemek çok kötü
Yıldız verme zorunluluğu olmasa 1 tane bile çok, çalışanların üslup sıkıntısı var, paketler soğuk ve saatler sonra geliyor.
Döner ve içerisindeki turşu, marul malzemeleri eşit dağıtılmamış. Bir süre sonra ekmek arası marul yediğimi fark ettim. Dönerin hiç tadı yok, içerisine koyulan sos ve ketçap, mayonez ile tatlandırılmaya çalışmış. Mecbur kalınmadıkça yenilmez. Çalışanların ilgi alaka ve üslupları da geliştirilmeli.
| (0284) 214 28 08 |
| Dönerci |
| 3.6 / (61 yorum) |