Akdeniz
3-4 gün önce yediğim dönerden beri mide krampları yaşıyorum
El lezzetleri çok güzel gitmenizi veya eve söylemenizi tavsiye ederim tadı çooook ama çoook güzel
Hayatimda yedigim en kotu donerdi pozcudaki subesine guvenerek gelmistim lakin yarisini yiyemedim pozcudaki sube ustalari buraya bi el atsin lakin misafirperverlige lafim yok
sıcak sıcak tadı güzel soslar iyi yanda gelen ayak sosu çok iyiydi bence
Dürümleri mükemmel bir mekan, servis çeşidi (mor lahana vb.) az olsa da bu mekan harika.
Paket servis bakımından biraz eksikler birazda fazla yağlı ama güzeldi
Bu Hayatta Yediğim En güzel Mukemmel Antakya Döner Tek geçerim Mersin'de Herkese Tavsiye Ederim Umut Şefimi Bulun ❣️❣️
Lezzet süperdi Umut garsona ilgisi için teşekkür ederim çok güzel ilgilendi.
| 0505 031 67 67 |
| Dönerci |
| 3.9 / (174 yorum) |