Meram Devlet Hastanesi

Meram Devlet Hastanesi

Meram

Yorumlar
Pelin Öztürk
Pelin Öztürk bir hafta önce

Mehmet Tufan kadar rezalet bir doktor yok ortopedi doktoru annemin şikayetleri için gittik nerdeyse dövmediği kaldı hiçbir şekilde işlem yapmadı film dahi çekmedi iğrenç bir üslübu var

Fadime Aktaş
Fadime Aktaş 3 hafta önce

Kızımı 2 dir çocuk acile götürüyorum ve muayine eden doktor hanım Şerife Durgut hanım çok iyi biri hem ilgili detaylı soru soruyor ve iyi muayene ediyor 2 kez gitmemize rağmen 2 sindede şerife hanıma denk gelmekte bizim şansımız????çok teşekkür deriz.

Aysel Yavşan
Aysel Yavşan 4 hafta önce

Hastanede nöroloji bölümü var ama ne hikmetse mr ve tomografi cihazı yok, dahiliye doktorum nörolojiye yönlendiriyor mr ve tomografini istesinler daha kapsamlı teşhisi nöroloji koyabilir diye, nöroloji doktorları da bizde yok mr tomografi beğenmiyorsan git tıp hastanesinden randevu al diye hasta azarlıyor tepki gösterince de biz problemli hasta oluyoruz

aynur Erdiş
aynur Erdiş bir ay önce

İyi akşamlar işinin ehli kulak Burun Boğaz doktoru burun ameliyat için kimi önerirsiniz meram devlet Hastanesi'nde

Zeynep Nazari
Zeynep Nazari bir ay önce
Bessar Cuma
Bessar Cuma 2 ay önce
Ayse Nur Çetin
Ayse Nur Çetin 2 ay önce

Yaklaşık 1 yıl önce annemin karın şişliği şikayeti başladı. Bir süre sonra bu şişlik çok ciddi duruma geldi ve yemek yiyemez hale geldi. Bu süreçte çok farklı hastanelerde çok farklı branşlarda birçok doktor gördü fakat bu hastalığa bir teşhis ya da tedavi sunamadılar. ilaç içiyor fakat içtiği ilaçlar işe yaramıyordu. Tesadüfi şekilde bu hastanede Genel Cerrah Eralp Gençal bey ile tanışma fırsatımız oldu. Kendisi tüm testleri yeniden yaparak anneme yeni bir tedavi planı çizdi. Bu sayede annem yemek yemeye başladı. Karnındaki şişlik hala devam ettiği için tedavi süresi devam ediyor. Eralp bey gerçekten çok ilgili bir doktor. Süreci titizlikle takip edip gerekli bilgilendirmeleri hasta ile empati yaparak paniğe sevk etmeyerek sakin bir şekilde yapıyor. Kendisinden çok memnunuz ve annemin sağlığına kavuşmasında büyük katkısı olacağına inanıyoruz. İlgisinden dolayı çok teşekkür ederiz.

Sema Akan
Sema Akan 2 ay önce

Genel cerrahi de yatıyoruz şu anda eşim ameliyat oldu bu hastaneye 5 yıldız az bile doktorların ilgisi mükemmel hemşirelerin guleryizlulugu ilgisi personeller bile çok ilgili temiz titiz sürekli lavobo temizleniyor çok ilgililer ilgili değiller diyen yalan söylüyordur hastanede çalışan herkese çok teşekkür ederim

Merve Kaçan
Merve Kaçan 3 ay önce

Acilen giriş yaptım insanların yüzüne dahi bakmıyorlar hastalıktan ayakta durucak halim yoktu fakat Beyza eken adındaki hanımefendi ilaç yazalım geçer yapıp göndermeye çalıştı çok garipsetti bu durum beni açıkçası

Fatma DEMİR
Fatma DEMİR 3 ay önce

Konya Meram Devlet Hastanesi'nde İç Hastalıklar uzman Doktor Güray Guvercin ilgi ve alakasindan çok memnun kaldım , gerekli tahliller yapıldı recetem yazıldı ilaç raporlarımi çıkardı, Doktorum Allah razı olsun başarılarınız daim olsun sevgi ve saygılarımı sunuyorum.????????

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.