Çerkezköy
Eşimle birlikte ilk defa denedim memnun kaldım. Güler yüzlü ve hızlı bir servis oldu. Teşekkürler
Yemekler soğuk geldi ve 30 dk içersinde geldi
Döneri ailecek çok beğendik haftanın her günü yedik çalışanları güler yüzlüydu müşteri odakliydilar döner sıcak geldi HERKES YEMELI!!!
Biz gittiğimizde masa toplanmamıştı yemekteki yeşillikler az dönerin tadı güzeldi verdiğimiz sipariş yanlış geldi garson birşey olmaz abi diyerek hiç umursamadı yani şansınızı bir kere deneyin derim.
dönerin içinden demir tel parçası çıktı. kızımın damağına battı. kullandıkları malzemeleri yenilemiyorlar ???? bu durumu da ücret almamaya çalışarak düzeltemezsiniz, umarım bu durumla ilgili sağlık sorunu yaşamayız..
Ayağıma sipariş ettiğim döner 130₺, dükkana gitme zahmetinde bulunup alınca nasıl 170₺ oluyor anlamış değilim, 170₺ istedikleri dönerin içinde ekstradan bir şey de yok.
Orda yedignizle sipariş ettigniz asla uyuşmuyor benim 10 dk da gittiğim yer donerimi 1 saatte getiriyor kisa mesafe olmasına rağmen dönerim buz gibi geliyor ama calisanlari çok samimi
Sipariş veriyoruz 1 saate yürüyetek 10 defa varacağım yere kurye zor geliyo bişey söylüyoruz dinlemeden yüzümüze kapatıyorlar berbat ötesi bir yer
Çerkezim en iyisi
| (0282) 726 92 36 |
| Dönerci |
| 3.5 / (188 yorum) |