Kırıkhan
Çok güzel
جيد جدا
Döner güzeldi ama boy çok küçüktü
Burdan bu gün 2 zurna döner sipariş ettik bir buçuk saat sonra eve geldi buz gibiydi ve zurna değil normal boy göndermişlerdi bizden iki zurna fiyatı aldılar hem aşırı pahalı hem tadı lezzetli değil hemde yanlış sipariş gönderiyorlar ve çok geç gönderiyorlar asla gitmeyin tavsiye etmiyorum
Yemeği yaklaşık 3 saat önce sipariş ettim ama gelmedi
Çok güzeldi ????
Çok bile verdim
| 0505 802 31 31 |
| Dönerci |
| 3.3 / (18 yorum) |