Megapol Hastanesi

Megapol Hastanesi

Kartal

Yorumlar
KADER ARVAS
KADER ARVAS bir gün önce

Megapol Hastanesi’nde eşimin geçirdiği adenoidlerin hipertrofisi ameliyatı sürecinde baştan sona büyük bir özen ve ilgi gördük. Ameliyatı başarıyla gerçekleştiren değerli doktorumuz Op. Dr. Yücel Kılıçkap’a, süreç boyunca ilgisini ve güler yüzünü hiç eksik etmeyen başta Selma Hemşire olmak üzere Serpil Hemşire’ye ve gece boyunca özveriyle ilgilenen Aybüke Hemşire’ye en içten teşekkürlerimizi sunarız.

fehime altürk
fehime altürk 5 gün önce

Daha once gittigim bir kac hastanede miyomlarim rahme yakin oldugu icin rahmimin de alinacagini soylediler cocuk dusundugumuz iyice arastirmak istedik bir tanidik vasitasiyla kadin hastaliklari bolumu YUKSEL SEZENERE geldim . Rahmim tamamen koruyarak butun miyomlarimi aldi Kendisi son derece guler yuzlu her sorunuza ictenlikle cevap veren cok tecrubeli bir doktor. Gonul rahatligi ile emanet edebilirsiniz Ayrica hastane olarak hasta bakicisindan hemsiresine ameliyatta ki tum doktorlari son derece guler yuzlu ve isini severek yapmalari sizin yasadiginiz butun korkulari yok ediyor

Nilay Bergin
Nilay Bergin bir hafta önce

Ben civarımdaki doktorları araştırıp, buradaki doktor yorumlarına bakarak gittim Megapol hastanesine. Kadın doğum bölümünden Asal Hanım’a muayene oldum. Denildiği gibi kendisi son derece ilgili, güler yüzlü ve alanında çok bilgili bir hekim. Muayene sürecinde her şeyi detaylı ve anlaşılır şekilde anlattı, insanı gerçekten rahatlatan bir yaklaşımı var. Kendinizi güvende hissetmek istiyorsanız gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Kesinlikle tavsiye ediyorum ????

Saygı Yılmaz
Saygı Yılmaz bir hafta önce

Hasta yatışta görevli yıldız hanımın ilgisi, işlemlerindeki hızı için teşekkür ederim ve üç gün boyunca tüm ihtiyaçlarımla ilgilenen selma, serpil, nida ve aybüke hemşirelere çok teşekkür ederiim. Gösterdiğiniz güleryüz tüm agrı kesicelerden daha tesirliydi.

Ezine Yılmaz
Ezine Yılmaz bir hafta önce

Hamileliğim boyunca doğum doktorum olan canım Asal hocamla beraberdik desteklerini üstümden hiç eksik etmedi her konuda içimi çok rahatlattı doğum zamanım ne kadar ani olmuş olsa da hep yanımdaydı kendisine çok teşekkür ederim emeği ve ilgisine sağlık

aysun akbay
aysun akbay bir hafta önce

Gemiadamı olur genel sağlık raporu için tercih ettim, temiz güvenilir hastane. Rapor işlemleri sırasında Ahmet bey çok yardımcı oldu, yönlendirdi sürekli. Personel ve doktorlar çok ilgili, güleryüzlü. Fatura ve tüm işlemlerde ricalarımı kırmadan ilgilenildi halledildi. Çok teşekkür ederim, Gemiadamı raporu için tavsiye ederim.

leyla Yaşar
leyla Yaşar bir hafta önce

Hamile iken gittim hastanenıze çok ilgiliydi doktorları ve hijyen bakımından da çok memnun kaldım gıdelmesi gereken bir hastane güler yüzlü personelleri hepsine teşekkür ediyorum Melisa hanıma da ayrıca güler yüzünden ve ilgisnden dolayı teşekkür ediyorum.

As
As bir hafta önce

Sürekli tercih ettiğim bu hastanede geçen gün saat sabaha karşı 4 gibi yoğun, ayakta, nöbetli çalışmaktan vücut ağrılarımdan uyuyamadığım ve mide bulantım olduğu için acile gittim. Doktorun alaycı yaklaşımı ve ‘’vücut ağrılarının olması bir tedaviye ihtiyacın olduğunu göstermiyor’’ demesi benim aşırı sinirlerimi bozdu. E hadi bi ilaç yazayım madem dedi yarım ağız bir şekilde. Bi sorun göremiyormuş vücut ağrıları herhangi bir hastalık değilmiş. Hiçbir problemim yokken ben saat sabaha karşı 4’te keyfimden sanki muayeneye gitmişim gibi bir tavır sergilediği için kimliğimi alıp geri döndüm. Oradaki başka bir görevli de doktorun uyku sersemi olup normalde herkes tarafından çok sevilen biri olduğu konusunda benimle konuşmaya çalıştı. Biz de 2 gün boyunca nöbet tutuyoruz ama işimizde kimseye böyle davranmıyoruz. Bunu özellikle iletmek istedim bu gibi işine ve yeminine bağlı kalmayan doktorunuz olduğu için sürekli geldiğim hastaneye veda etmek zorunda kaldım.

YunusemrE METO
YunusemrE METO bir hafta önce

yetişkin yoğun bakımdaki kadir hemşir ve emre hemşir lere dedemin teşekkürlerini iletiyorum kendilerinin ilgisinden çok hoşnut kalmış

Hatice Dönmez
Hatice Dönmez bir hafta önce

Doktorumuz Asal Hoca son derece ilgili, güler yüzlü ve açıklayıcıydı. Muayene sürecinde kendimi çok rahat hissettim. Tüm sorularımı sabırla yanıtladı. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.