Damal
Sipariş alan reis çok sıkıntı dikkat
Çalışanlarıda sundukları hizmette ve dönerleride çok güzel hepinize tavsiye ederim
Mekan kuçuk bi esnaf yeri kayet güzeldi ama yemek döner yağ orani fazlaydı gibi bide döner içinde sadeçe döner ve sosyal vardi gibi geldi sebze fln v.b yok
Abi ikram az bence turşu patates kızartması falan yapsalar tarihin en iyi dürümcü
Çok lezzetli sosuda mükemmel
Çok güzel yapıyorlar yu
Abi çok samimiydi, diğer yurtlar niyazi misrı yurduna getirmiyo abi bizim için dolmuşa bile baktı sağol abi
| (0478) 211 50 50 |
| Dönerci |
| 4.3 / (21 yorum) |