Anamur
Dışarıdaki Mersin tantuni adı altında alıştığım tantuni tabusu kırıldı. Değişik bir lezzet gerçekten beğendim. Oradaki abi gerçekten çok tatlıydı hayırlı bereketli işleriniz olsun❤️
Çok teşekkürler.Aile restoranı. İlk başta İlgi, alaka, güleryüz mükemmel. Adana lezzetleri. Yemekler (tavuk döner, tavuk ve et tantuninin) lezzeti mükemmel. Tavsiye ederim. Fiyatlar uygun. İnşallah bozulmaz.
Dünya üzerinde en kötü yemek sıralamasına girse Guinness rekorlar kitabına mcy tantuni 1. Olarak girer...
Döner bayattı ekşi bi tat vardı midemiz bulanıyor şuanda çöpe atılan bi para hiç memnun değilim çevremede tavsiye etmicem yemeyin sizde sağlıgınızı düşünüyorsanız
Hatay dönerini Hatay’da yedikten sonra bir çok şehirde beklenilen lezzeti yakalayamadım. MCY bu konuda çok başarılı olduğunu gördüm. İlk şubesi de çeşitliliği arttırdığını öğrendim. Eee nede olsa kendilerini kanıtladılar. Bu gelişme normal :)
Fiyat performans
İskeleye yakın şubesinde 7 kişi birlikte döner dürüm yedik.Dürümlerin sosu az dışına sardıkları ekmek fazla içine konulan tavuk az ve kuruydu .Küçük çocuk için istediğimiz dürüm çift lavaş yapılmış bir kat lavaşı kendimiz açıp çıkarttık kalınlıktan yiyemedi çocuk .Mekan çok aşırı sıcak olduğu için yemeği inanın yiyemedik.Bir öncü,maydanoz,donas dürüm gibi asla olamaz bilginiz olsun başka bir mekanda yemenizi tavsiye ederim.
Gayet ilgili çok lezzetli ve fiyatı uygundu çok beğendik tavsiye ederiz
Et döner menülerini tercih ettik eşimle.Ben dürüm döner yedim eşim pilav üstü et döner yedi.Lezzet olarak vasat,etler kalın kesilmişti ve sinirli et çok vardı.
Döner gayet güzel ve lezzetliydi işletmeye hizmetlerinden ötürü teşekkür ederim
4 er kişilik 2 aile gittik. Güler yüzlü bayan eleman bizi karşıladı. Siparişleri verdik. 1 İskenderun usulü, 1 kaşarlı, 2 Arabi istedik. Sorunsuz geldi. Lezzeti ve kıvamları harikaydı. Hatay ve iskenderunda yediğimiz dönerlerden hem daha lezzetli hem daha içeriği bol ve doyurucuydu. Hatta Arabi dönerin ancak yarısını yiyebildik. Kornişon turşu ve biber turşuları güzel ve lezzetliydi. Hatta bir daha gornişon turşu istedik. Ancak diğer ailenin istediği siparişler karışmış olarak geldi. 2 döner istediler ve 2.döneri ikiye bölüp getirin dediler. 3 tane döner getirdiler. 1 tanesini geri almadan gelen döneri ikiye bölelim dediler. 3 tane küçük ayran istediler ama 3 büyük ayran getirdiler.
Tavsiye etmiyorum çok geç geldi yemek
Lezzetine aşık oldum.personel gayet güleryüzlü ve profesyoneldi.teşekkür ederim..❤️❤️
| Dönerci |
| 3.4 / (18 yorum) |