Seferihisar
Mekan aşırı soğuktu ve klimaları açmıyorlar. Başka maydanoz döner şubelerine kıyasla aşırı yavaş servis yaptılar ve Dürüm de normalden küçüktü. Gördüğüm en kötü maydanoz döner şubesi.
İlk başlarda çok lezzetliydi bir süredir bozdu beyti söylemiştim arka bahçede servis açıldı atmosfer güzel fakat çalışanlar uyumsuz iş ciddiyeti sıfır ve beytinin tadı gerçekten ağır geldi sosu da eskisi gibi değil 1,2 parça yedim hesabı ödedim çıktım. Tabağımı dolu bıraktım. Kendiniz yeseydiniz O salçalı sosunuzla tereyağının uyumsuzluğunu anlardınız sanki sadece güneş salçası yemiş gibiydim., Et tadı hiç gelmedi.. Benim için bitmiştir.
Döner 35 e göre daha temiz . Tavuk döner yedim dürüm , döner kesilmiş bekletilmiş olarak hazırlandı. Fiyatı biraz pahalı
50 dakka bekledik kimseye tavsiye etmiyorum
ÇOK KÖTÜ İÇİNDEN KIL CIKIYO
teşekkürler☺️
Dönerimden ağaç çıktı(gerçekten) bi an o kadar komik geldi ki sadece gülmeye başladım sonra kızmak yada şikayet etmek yerine sadece dusunmeye basladim bu agac nasil oldu da benim donerimin icine girdi diye. Benim icin burasi bitmistir gidenlere bol şans size belki ısırgan otu çıkar
Yer mükemmel zaten maydanoz kalitesi sasilmaz tabiki .... Ama buradaki personel çok ilgili teşekkürler emeklerinize sağlık
| (0232) 743 11 77 |
| maydonozdoner.com/sube/izmir-seferihisar |
| Dönerci |
| 2.8 / (377 yorum) |