Kartal
Hızlı şekilde siparişi alıp hazırlayıp getirdiler . Tadı da güzeldi. ????
mercimek corbasi yedirdiler
Hizmet müşteriyle olan iletişim herşey çok güzeldi teşekkürler
Berbat asırı soslu 2li manü sipariş ettik geldiği zaman biri et biri tavuktu söyledik yanlış geldi galiba diye çalışan diğru dedi kasaya gidince 280tl lik menü 350 TL dedi meğer bizim istediğimiz menü yerine kendi istediklerini getirmişler dedik biz zaten söyledik dediki yemezeydiniz kardeşim tüketici haklarına şikayet ettik artı bize içecek sordular Pepsi dedim getirdiler kasada menü yanında olmasına rağmen içeceğin parasını aldılar ben hakkımı helal etmiyorum umarım bunu okuyanlar olur
En iyi şubesi hem temizler düzenliler hemde aralarında en lezzetli yapan yer burası sosu biraz azaltmak lazım onun dışında sorun yok
Mekânın hem hizmeti hızlı hem de yemekleri sıcak güzel
güzel lezzetli fakat nedense çok güven vermiyor gibi bir havası ortamı var döneri kesen abi birazcık daha hijyen kurallarına dikkat ederse sevinirim.
Xxl tavuk yedim içinde sos yoktu patates buz gibiyidi
Etin tadı iğrenç ti
Gelmeyin sosa boğulmuş bir dürüm var ben tavuk dürüm söyledim tavuk çiğ olarak geldi patatesi tazeydi ancak dürümü yiyemedim sağlığını düşünen buraya gelmez
| 0543 141 73 74 |
| maydonozdoner.com/sube/istanbul-kartal-merkez |
| Dönerci |
| 4.2 / (174 yorum) |