Maydonoz Döner Buca

Maydonoz Döner Buca

Buca

Yorumlar
Lalettayin
Lalettayin 9 saat önce

ÇOK PAHALI.

Poyraz
Poyraz 2 hafta önce

Bir tane abla var işte o abla var ya bizle resmen alay etti. Dershaneden önce gelip bir yemek yiyelim dedik arkadaşlarla kampanya menü vardı yani 2 dürüm ama 1 dürüm fiyatında abla yemeği getirdi ama tek dürüm vardı fişimizi göstermemize rağmen vize vermediler ayrıca lezzet tam bir felaket donmuş döner zaten tatsız tuzsuz yediğim gün zehirlenmiştim o gün arkadaşlarla paramızla rezil olmuştuk.

Şilan Dündar
Şilan Dündar 3 hafta önce

Ömrü hayatında bu kadar lezzetli bir şey yemedim hayır yani bir insanın patatesi bile diğer patateslerden nasıl daha lezzetli olabilir yemin ederim muhteşem muhteşem muhteşem kesinlikle tavsiye ederim Bir an önce deneyin hele ki et takosu of

crn dyz
crn dyz 4 hafta önce

Bugun 07.12.2025 tarihinde buca şubesi forbes te 17:55 te girdik üst kata cıktık siparis alınmadı ben 2 kere garsonların ayagına gidip sipariş vermek istedigimi söyledim bu hareketşmden sipariş verdik bizi 18:55 te bir saatir beklediginizi bizden sonraki müşterilerin bile yemek yiyip kalktıgını söyledik bana fişler arasında kayma oldugunu söylediler 5 dkkya gelecek dediler ve yine gelmedi bi müşteeinin 1 saat beklemesi işletmeniz acısından ne kadar dogru olabilir merak ediyorum

Osmann Pekerr
Osmann Pekerr 4 hafta önce

Çok memnun kaldık Hira Hanıma çok teşekkür ederiz

Erdoğan Yağmur
Erdoğan Yağmur bir ay önce
Ümit Başcı
Ümit Başcı bir ay önce

Güler yüzlü kadro nefis lezzet ellerinize sağlık

Niyatulla Ishmuradow
Niyatulla Ishmuradow bir ay önce

İzmir'in en iyi donerini burada yedim, çok güzel et ???? dönerde tavuk ???? döner de lezzeti, tadı ağzında kalacak, herkese tavsiye ederim, çok memnun oldum ????

Fatih Durak
Fatih Durak bir ay önce

Dün gece saat 2:00 civarında geldiğimde genç bir usta vardı tezgahta bu zamana kadar genelde paket siparişi vermiştim hepsini turşusuz yazmama rağmen turşulu gelmişti ilk defa o genç çırak bana turşusuz bir dürüm yaptı çok memnunum çok çok teşekkür ederim iyi günler

Cüneyt BİNGÖL
Cüneyt BİNGÖL bir ay önce

Bir kaçgün önce tavuk dürüm aldım. Tamamen vasat maalesef. En önemliside yanında almış olduğum küçük ayran bozuk çıktı. Paket yaptırdığım ve yola çıktığım için geri dönmeye değer görmedim. Ama beklentinin çok çok altında. Bir kaç saat zehirlenme belirtilerinide takip etmek zorunda kalıp tedirginlik de yaşamak zorunda kaldım.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.