Merkez
Çiğ tavuk koydu lar çok kötü ydi hücrelesinler Hindistan'da gibi hissediyorum orkun abi gelsin
Kötü
Soğuk geliyor arasanız’da kurye yolda sizi aradı diyar ama aramıyor kimse kesinlikle sipariş etmeyin az önce sipariş verdim soğuk geldi
Maxsos dönerden yedim böyle rezalet görmedim için den taş ve kemik parçaları çıktı yiyemedimbidahine penci zornaya gidecegim eminim daha iyidir
Orkun ışıtmak gelsinnnnn
Her gün sipariş veriyprum aynı lezzet teslimat hızlı teşekkür ederim maxsos
asla ama asla sipariş vermeyin 2 kere sipariş verdim 1. si 1 buçuk saat sonra iptal oldu 2. si de şuan 1. saatinde bakalım ne zaman gelecek birdaha tövbe
Bol sos severlere
| (0370) 412 12 12 |
| Dönerci |
| 2.6 / (154 yorum) |