Merkez
Çok kötü sipariş verdik geri bile dönmüyorlar ne de telefon açmıyorlar
Soyliyicek hic bir sey yok
yediğimiz hiç bir şeyden lezzet almadık hijyen sıfırdı tavuktan fazla patates yedik öğrenci mekanı gibi durup öğrenciye bütçesine uygun değil
Tavuk dönerden daha fazla patso gibiydi elinize sağlık hiç bir şey yiyemedik.
Hiçbir şekilde hijyen yok tezgah bakarsanız anlarsınız bir menü söyledik menünün içinde hep deri çıktı resmen yemedim yarısı çöpe gitti bu kadarı da ısparta'yı yazık
Hizmet kötü masalarda birşey yok peçete bile koymamişlar
Pilav soğuktu lavaşları güzel değil ve koskocaman yazmışlar 2 li menü 170 tl içeriye giriyoz diyoz 2 li menü ne kadar 340 tl diyorlar orda niye böyle yazıyor diypruz ona bakmıcan diyor böyle bir ley olabilir öi
Orkun Işıtmak gelmeli başkada bir şey demiyorum
| (0246) 212 09 99 |
| Dönerci |
| 4.0 / (181 yorum) |