Merkez
Hayatımda yediğim en iyi döner bu kadar güzelini yapanı görmedim çok iyi
Burası açıldıgı günden beri tavuk dönerin lezzetini aldım esnaflık olsun lezzet olsun bu puanlar bile yetersiz bu işletmeye ustalarimin işi gücü rast gitsin inşallah
Hizmet harika! YEMEK E F S A N E mutlaka bir kere gelip bu harika dönerin tadına bakmalısınız
Gerçekten lezzetliydi özenle hazırlanmış ve hızlı geldi
Çok rezil bi esnaf dürüm buz gibi öğrenciyseniz asla söylemeyin yiyemeden attık kurye 2 dakikaya ordayım diyor sürekli tam 1 saat 40 dakikada geldi rezillik
Çok güzeldi tam istediğimiz gibi gelmişti sıcaktı hızlı gelmişti o yüzden hersey 10/10
| (0388) 502 45 55 |
| Dönerci |
| 4.1 / (126 yorum) |