Mezitli
400 tl lik yemek siparişi aldık 1 ketcap küçük ve bir mayonez küçük iki tane tatlı kaşığı sosa 40 tl aldılar parasında değilim ama hiç hoş değil böyle bir yerden siz yermisiniz onu siz düşünü eski tadı yok birdaha asla
Öğlen yediğim döner akşam olmasına rağmen halen rahatsız ediyor yağları çok dandik
Muhteşem bir işletme çalışanları oldukça iyi ve güler yüzlüler
Bugün 20.00 da masaya geçtim birkaç masada müşteri olmasına rağmen tam 15 dk bekledim, ne garson geldi ne sipariş alındı. Yan masada oturanlar da hizmeti ve yemeği beğenmediklerini söylüyordu kendi aralarında. Sparişi vermeden kalktım.
Döneri normaldi pek bi esprisi yoktu ama çalışanlar çok iyi ve güler yüzlüydü tavsiye ederim
Siparişe bakan kişi eksik alıyor siparişi arıyoruz telefonu açan yok bi Sipariş için 15 kere aradık hesap yapıyordum diyor
Yemek siparişi etmiştim 40 dakika da geldi turşu istememiştim uyarmama rağmen turşulu geldi
| (0324) 359 18 81 |
| mansurogludoner.com |
| Dönerci |
| 3.6 / (268 yorum) |