Defne
Ekmek yemek istiyorsanız tercih ederim
5 tane döner aldık masadaki en güzel şey kutu kolaydı! Kasaya bakan kızıl sakallı beyefendi Fenerbahçeli sanırım pozitif ayrımcılık yapıldı. Seçmiş olduğu karttan sırf Beşiktaşlı kartım olduğu için vazgeçti
Bir buçuk saatte geldi ve soguk geldi. Tadi da kötüydü
Lezzet iyi fiyat bir tık fazla
Tat kötü patates aşırı kart pişmemiş ekmek patlak buz gibi geldi tavsiye etmem. Ve çok pahalı
Hatay’da onlarca döner arasından aklıma tek gelen mekan.
Odun ateşi olması güze, odunun ateşinin lezzet etkisi kendini dönerde hissettiriyor, sosu ve kıvamı yerinde ve lezzetli, ancak ekmeği biraz fazla pişirmişlerdi, yanık tadı kötü bir etki bırakıyor. Bu durum maalesef farklı yerlerde de yaşanabiliyor,
Çok aç kalmadıkça tercih edilecek bir restoran değil.
Ekim ayında ordaydım, Defne/Harbiye'yi son ziyaretimde yediğim en iyi döner diyebilirim. Gece saat 3:00 civari gittik. Sabaha karşı 4:00 da kapatıyorlar. O saatte tavuk döneri mi yenir demeyin. Gidin sadece gidin. Ben ilk gidişimde salça sos ve turşu eklemeden döner söyledim. Tadi o kadar güzeldi ki, bana deprem öncesi saray caddesi köprü başı LiverBurger dönerini hatirlatti. Ikinci gidişimde soslu yedim. Salca sossuz hali favorim. Gecenin o saatinde gitmemize rağmen çalışanların enerjisi yüksekti. Kafe tertemiz. Tuvaletler de tertemiz. Israrla tavsiye ederim.
Sipariş verdim 1,5 2 saate anca geldi her aradığımızda yolda diyorlar halbuki arada 5 dakika var yemek çok geç geliyor
Döneri kesen ustanın ilgisi Güler yüzü we açık ayranı dışında geri kalan herşey kötüydü Tabak döner istedik yaprak şeklinde kesilmesi gereken tabak dönerin daha nasıl olması gerektiğini bilmeyen... tatsız saçma sapan kesilmiş kırıntı tawuk parçalarıyla önümüze gelen tabağa çatal bile wurmadan kalktık açlıktan baş dönmesi yaşarken bile bir daha asla geçip yemek yemeğecegimiz bir yer oldu...fiyat bize göre değil,gelen tabağa we piyasaya göre yüksek...gece acikirsaniz aç kalın daha iyi :)
Turşusuz diye belirtmeme rağmen turşulu gelmiş. Tavuğu fazla pişiriyorlar yanık tadı geliyor, en az 10 kere sipariş vermişimdir hepsinde tavuk böyle yanık idi. Şehrin nam salmış güzel bir dönercisi fakat bu şubesi başarılı değil malesef
Döner çok güzel lezzetli Gece gidiyorum genelde bir defa denk geldim hiç guzel değildi uzun süre gitmedim tekrar denedim yine çok beğendim umarım hep öyle devam eder
| 0506 041 18 81 |
| Dönerci |
| 3.6 / (75 yorum) |