Mansuroğlu Döner Defne

Mansuroğlu Döner Defne

Defne

Yorumlar
Ali Aşkaroğlu
Ali Aşkaroğlu 2 gün önce

Ekmek yemek istiyorsanız tercih ederim

Rabia şevval Yalçınkaya
Rabia şevval Yalçınkaya bir hafta önce
Yılmaz Hamurcu
Yılmaz Hamurcu 2 hafta önce

5 tane döner aldık masadaki en güzel şey kutu kolaydı! Kasaya bakan kızıl sakallı beyefendi Fenerbahçeli sanırım pozitif ayrımcılık yapıldı. Seçmiş olduğu karttan sırf Beşiktaşlı kartım olduğu için vazgeçti

emir
emir 2 hafta önce

Bir buçuk saatte geldi ve soguk geldi. Tadi da kötüydü

Man- N
Man- N 3 hafta önce

Lezzet iyi fiyat bir tık fazla

uğur süner
uğur süner bir ay önce

Tat kötü patates aşırı kart pişmemiş ekmek patlak buz gibi geldi tavsiye etmem. Ve çok pahalı

Duygu Duman
Duygu Duman bir ay önce
Ahmet Duran
Ahmet Duran bir ay önce

Hatay’da onlarca döner arasından aklıma tek gelen mekan.

Mert Çakır
Mert Çakır bir ay önce

Odun ateşi olması güze, odunun ateşinin lezzet etkisi kendini dönerde hissettiriyor, sosu ve kıvamı yerinde ve lezzetli, ancak ekmeği biraz fazla pişirmişlerdi, yanık tadı kötü bir etki bırakıyor. Bu durum maalesef farklı yerlerde de yaşanabiliyor,

Tolga Gunay
Tolga Gunay bir ay önce
Özgür Demir
Özgür Demir bir ay önce
Ali Mert Akın
Ali Mert Akın 2 ay önce

Çok aç kalmadıkça tercih edilecek bir restoran değil.

Berk Mansur
Berk Mansur 2 ay önce
sinem Çevik
sinem Çevik 2 ay önce düzenlendi

Ekim ayında ordaydım, Defne/Harbiye'yi son ziyaretimde yediğim en iyi döner diyebilirim. Gece saat 3:00 civari gittik. Sabaha karşı 4:00 da kapatıyorlar. O saatte tavuk döneri mi yenir demeyin. Gidin sadece gidin. Ben ilk gidişimde salça sos ve turşu eklemeden döner söyledim. Tadi o kadar güzeldi ki, bana deprem öncesi saray caddesi köprü başı LiverBurger dönerini hatirlatti. Ikinci gidişimde soslu yedim. Salca sossuz hali favorim. Gecenin o saatinde gitmemize rağmen çalışanların enerjisi yüksekti. Kafe tertemiz. Tuvaletler de tertemiz. Israrla tavsiye ederim.

Sattufff
Sattufff 3 ay önce
Ali Harbelioğlu
Ali Harbelioğlu 3 ay önce

Sipariş verdim 1,5 2 saate anca geldi her aradığımızda yolda diyorlar halbuki arada 5 dakika var yemek çok geç geliyor

Aynur Unay
Aynur Unay 3 ay önce
Şahin Mirioğlu
Şahin Mirioğlu 3 ay önce

Döneri kesen ustanın ilgisi Güler yüzü we açık ayranı dışında geri kalan herşey kötüydü Tabak döner istedik yaprak şeklinde kesilmesi gereken tabak dönerin daha nasıl olması gerektiğini bilmeyen... tatsız saçma sapan kesilmiş kırıntı tawuk parçalarıyla önümüze gelen tabağa çatal bile wurmadan kalktık açlıktan baş dönmesi yaşarken bile bir daha asla geçip yemek yemeğecegimiz bir yer oldu...fiyat bize göre değil,gelen tabağa we piyasaya göre yüksek...gece acikirsaniz aç kalın daha iyi :)

Eren Bağcı
Eren Bağcı 3 ay önce

Turşusuz diye belirtmeme rağmen turşulu gelmiş. Tavuğu fazla pişiriyorlar yanık tadı geliyor, en az 10 kere sipariş vermişimdir hepsinde tavuk böyle yanık idi. Şehrin nam salmış güzel bir dönercisi fakat bu şubesi başarılı değil malesef

Sinan Açıkalın
Sinan Açıkalın 3 ay önce

Döner çok güzel lezzetli Gece gidiyorum genelde bir defa denk geldim hiç guzel değildi uzun süre gitmedim tekrar denedim yine çok beğendim umarım hep öyle devam eder

İletişim Bilgileri
0506 041 18 81
Dönerci
3.6 / (75 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.