Maltepe
Cildiye randevum için hastanenize geldiğimde doktorum tarafından kan testi istendi. Kan alma biriminde görevli Büşra Hanım, süreç boyunca son derece ilgili ve destekleyici davrandı. Sayesinde hastane stresim azaldı. Kendisine yaklaşımı ve ilgisi için teşekkür ederim.
Kan almada ki Büşra Hanım çok nazikti güler yüzle karşıladı tek seferde damarımı buldu eli çok hafifti memnuniyetle ayrıldım.
Yorumlar üzerine gitmekten vazgeçtim. Kavga Edip başımı belaya sokamam. Ne oldu şimdi iyi hizmet vermediğiniz için bir müşteri daha kaybettiniz
Dahiliye doktoru kan tahlili istedi.Kan alma yerindeki çalışan bayan kanı alamadı,müthiş canımı yaktı.Sonra diğer koldan deneyeyim deyince işlemi iptal ettim.Hemen Kardelen Tıp Merkezine gittim.Saniyeler içinde acısız halletti.Hasta halde ordan oraya koşturdum bugün,basit bir kan alma işlemini becerememek nedir,anlaşılır gibi değil.
Yüksek gözüksün diye 3 verdim annem 4 gece hastanede yatılı kaldı haksız yere istemediğimiz işlemler yapılıp tahsil edildi tamamen dolandırıcılık bu başka birşey değil tavsiye etmiyorum
Sakın ortam, fazla beklemiyorsun
Ücret verip kan testi yaptırdım damarımi patlatmislardi geçen sene tecrübesiz calisanlar
| 0850 811 8600 |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 4.0 / (991 yorum) |