Samandağ
İsminin hakkını veriyorr????
Gayet güzel bir dönerdi çalışanların eline emeğine sağlık.
Acaip yapıyorlar kesinlikle herkezin gelmesi ve denemesi gereken biryer
Kesinlikle gelinmesi gereken bir yer
Kapıdan geçtiğinde sıcak bir karşılama bekliyor sizi temizlik desen en üst sev iyede lavabo hijyeni ve yemeklerin lezzeti
Atmosfer çok güzel dönerin tadı damağımda kaldı hijyen olarak kusursuz mekanı tavsiye ederim
Mekan çok güzel lezzet olarak kusursuz garsonların ilgiside çok güzel şiddetle denemenizi tavsiye ederim
Döneri yereken damağımda hissettim herkese tavsiye ederimm
Herkesin denemesi gereken bir lezzet tavsiye ederim
Sıcak geldi,güzeldi
| (0326) 512 12 02 |
| Dönerci |
| 4.7 / (15 yorum) |