Merkez
Alın aldırın yeyin yedirin. Adamlar gecenin bi vakti kar kış demeden dağın başına sipariş getirdiler 10 numara tantuni yapıyorlar malzemesi bol lezzeti tavan takdire şayan.
Birkaç gün arayla iki kez geldim, ilk gidişimde gerçekten mersin tantunisinden tek farkı lavaşının ince olmamasıydı, onun dışında her şey harikaydı. Daha sonra Karabük'ten ayrılmadan ikinci kez yemek istedim, keşke gelmeseydim o kadar pişman oldum ki. Domatessiz istediğim dürüm domatesli geldi, benim domatese alerjim var ki ben domatessiz istiyorum. Garsona söylüyoruz, garson inanmıyor, gösterir misiniz diyor, gösteriyorum, ustaya götürüyor, usta bana dik dik bakıyor. Zor bela yeni bir tantuni geliyor, daha ilk ısırığı almadan domatesle göz göze geliyorum. Artık pes ederek domatesi çatalla ayıklayarak yiyorum. Böyle hizmet mi olur, yazıklar olsun. Usta abicim sen müşteriye surat yapacağına önce işini düzgün yapmayı öğren, eline bi eldiven, başına da bi bone geçir sana zahmet. Yetkililere de şikayetçi olacağım hijyen eksikliğinizden ötürü. Keşke lokum aklımda ilk seferiyle kalsaydı, çok üzgünüm.
Sipariş verdikten tam 1 saat sonra teslim edildi. Parçalanmış ekmeği değiştirme zahmetine bile girmeden gondermisler. Geldiğinde buz gibiydi. İcinde tavuktan çok maydonoz vardı. Bir peçete veya ıslak mendil bile gondermemisler.
1150 liralık yemek alıp içine bir tane ıslak mendil ve peçete konulmaz mi hadi onuda geçtim arayıp söylüyoruz tamam diyorlar nezaketen olsa kusura bakmayın falan denir diye biliyorum normalde
Kuryeniz javıd a çok teşekkür ederim çok ilgili ve duyarlıydı restoran da bi okadar mükemmel
Soğansız istediğim yoğurtlu tantuni soğanlı geldi. Ve hiç tuz yoktu
2 kez gittim 1. kampanya aldım dönerin icinden odun gibi yanmıs etler cıktı yiyemedim 2. tantuni sipariş ettim tadı güzeldi fakat tantuninin icindeki etlerin yarısı aşağıya dusmus sekildeydi 90 gram et icinden anca 70 gram et yemisimdir ustelik turşu tabagının yanında çatal yoktu elimizle mi yiyecegiz ve en kötüsü mekanda manifest calıyordu iştahımız kapandı bidaha gelmeyecegiz
Siparişleri görmezden geliyorlar tantuni de et yok ekmek yiyorsunuz
Sunum Harikaydı Başkan Emir beğendi
Ekmeği çok kuru.sosu bir değişik.2 puanı zor ediyor o da ücretinden dolayı????????
| (0370) 433 61 61 |
| Dönerci |
| 3.9 / (315 yorum) |