Lokum Tantuni Döner

Lokum Tantuni Döner

Merkez

Yorumlar
Mylasa
Mylasa 3 hafta önce

Alın aldırın yeyin yedirin. Adamlar gecenin bi vakti kar kış demeden dağın başına sipariş getirdiler 10 numara tantuni yapıyorlar malzemesi bol lezzeti tavan takdire şayan.

Ayça Kocatepe
Ayça Kocatepe bir ay önce düzenlendi

Birkaç gün arayla iki kez geldim, ilk gidişimde gerçekten mersin tantunisinden tek farkı lavaşının ince olmamasıydı, onun dışında her şey harikaydı. Daha sonra Karabük'ten ayrılmadan ikinci kez yemek istedim, keşke gelmeseydim o kadar pişman oldum ki. Domatessiz istediğim dürüm domatesli geldi, benim domatese alerjim var ki ben domatessiz istiyorum. Garsona söylüyoruz, garson inanmıyor, gösterir misiniz diyor, gösteriyorum, ustaya götürüyor, usta bana dik dik bakıyor. Zor bela yeni bir tantuni geliyor, daha ilk ısırığı almadan domatesle göz göze geliyorum. Artık pes ederek domatesi çatalla ayıklayarak yiyorum. Böyle hizmet mi olur, yazıklar olsun. Usta abicim sen müşteriye surat yapacağına önce işini düzgün yapmayı öğren, eline bi eldiven, başına da bi bone geçir sana zahmet. Yetkililere de şikayetçi olacağım hijyen eksikliğinizden ötürü. Keşke lokum aklımda ilk seferiyle kalsaydı, çok üzgünüm.

Mert Can Karadöngel
Mert Can Karadöngel bir ay önce

Sipariş verdikten tam 1 saat sonra teslim edildi. Parçalanmış ekmeği değiştirme zahmetine bile girmeden gondermisler. Geldiğinde buz gibiydi. İcinde tavuktan çok maydonoz vardı. Bir peçete veya ıslak mendil bile gondermemisler.

Ali Şano
Ali Şano 2 ay önce

1150 liralık yemek alıp içine bir tane ıslak mendil ve peçete konulmaz mi hadi onuda geçtim arayıp söylüyoruz tamam diyorlar nezaketen olsa kusura bakmayın falan denir diye biliyorum normalde

Fatma Esen
Fatma Esen 2 ay önce

Kuryeniz javıd a çok teşekkür ederim çok ilgili ve duyarlıydı restoran da bi okadar mükemmel

Beyzanur Erikci
Beyzanur Erikci 3 ay önce

Soğansız istediğim yoğurtlu tantuni soğanlı geldi. Ve hiç tuz yoktu

M4HO
M4HO 4 ay önce

2 kez gittim 1. kampanya aldım dönerin icinden odun gibi yanmıs etler cıktı yiyemedim 2. tantuni sipariş ettim tadı güzeldi fakat tantuninin icindeki etlerin yarısı aşağıya dusmus sekildeydi 90 gram et icinden anca 70 gram et yemisimdir ustelik turşu tabagının yanında çatal yoktu elimizle mi yiyecegiz ve en kötüsü mekanda manifest calıyordu iştahımız kapandı bidaha gelmeyecegiz

Maraj
Maraj 5 ay önce

Siparişleri görmezden geliyorlar tantuni de et yok ekmek yiyorsunuz

Bg k
Bg k 5 ay önce

Sunum Harikaydı Başkan Emir beğendi

Emre
Emre 5 ay önce

Ekmeği çok kuru.sosu bir değişik.2 puanı zor ediyor o da ücretinden dolayı????????

İletişim Bilgileri
(0370) 433 61 61
Dönerci
3.9 / (315 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.