Mamak
Eşimin ciddi derecede reflü hastalığını doktorlar geçiremedi lakin bir akrabağın tavsiyesi ile bu işletmeye derdimi anlattım şükürler olsun dermanı buldum o yoğun reflü mide rahatsızlığı 0 a düştü. Bülent bey ve diğer arkadaşlar çok bilgi ve ilgililer. Kesinlikle tavsiye ederim
Yıllardır gidiyoruz, güzel bir yer ve insanları da nazik.
Biktisel çayları çok süper çok memnun kaldım teşekkür ederim
Ürünlerin Kalitesine ve calisan elemenların bilgisine güvendiğim bir dükkan
Nazik çalışanlar ve kaliteli ürünleri ile ailece tercih ettiğimiz tek adrestir.
Hizmet ve davranış çok güzel. Ancak fiyatlar birazcık pahalı.