Bağlar
Abilere 16:00'da geleceğimi söyledim. Sözüme güvenerek kapora almadan zor bulunan kış lastiğimi ayırdılar. Şahsi işlerim sebebiyle çok geciktim, durumu bildirdiğimde anlayışla karşıladılar, hatta uzun yola çıkacağımdan mesai yapıp beklediler ve lastiğimi taktılar. Güler yüzleri, yardımları, anlayışları ve her şeyiyle memnun kaldım. Allah razı olsun kendilerinden, çok teşekkür ediyorum.
Herkese tavsiye ederim çok memnun kaldım hizmetten. Çalışanlar çok ilgiliydi işyeri güzel ferah ve temiz.
İlgileri ve dürüst yaklaşımları için teşekkür ederim. İşlerini gerçekten iyi yapıyorlar. Bölgedeki en iyi lastik bayilerinden biri.
Kalitenin tek adresi ????
Öncellikle İlgi Olmaları İçin Çok Teşekkür Ederiz Hem Fiyat Konusunda Hemde Nezih Bir Yer Oluşu Gerçekten Takdir Edilecek Derece Giden Hiç Kimse Memnuniyetsiz Asla Ayrılmaz Tavsiyemdir Asla Şaşmayın. kaliteli Yerin Tek ve tek Adresi Lina Öcal Otomativ Tekrardan Güler Yüzlü Oluşunuz Ve İlginiz İçin Tebrik Ederiz ????
Lastik ihtiyacım vardı bi kaç yere gittim en son buraya gittim fiyat konusunda en çok destek sağlayan yer burası oldu Servet Beye ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim
Çok deneyimli hijyen konusunda en iyisi güler yüzlü samimiyetleriyle bence en iyisi????????
Çok ilgi ve kibarlar temiz bir yer fiyat konusunda da uygun ve gayet yardımcı oluyorlar teşekkür ederim kendilerine
Çok hijyenik bir yer. Fiyat konusunda da gayet uygundu. Samimi ve güler yüzlü bir şekilde ilgilendikleri için de ayrıca teşekkür ederim ????
????????
| 0534 885 52 52 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.9 / (27 yorum) |