Lider Otomotiv Çarçabuk Jant Lastik/Servis MERZIFON

Lider Otomotiv Çarçabuk Jant Lastik/Servis MERZIFON

Merkez

Yorumlar
İbrahim Yılmaz
İbrahim Yılmaz 2 hafta önce

Kaliteli insanlar, güzel kalpli insanlar. Tek kusurları fazla yoğun olması ama oda düzgün esnaf olmanın güzelliği düzgün esnaf olunca böyle oluyor diğer işletmelere örnek olsun

Furkan IŞIK
Furkan IŞIK bir ay önce

Şehir dışından jant aldım çok memnun kaldım

Erkan Uçar
Erkan Uçar bir ay önce

Arkadaşların ilgi alakalarından dolayı teşekkür ederim .Dürüstlük samimiyetle işini yapan furkan beyede ayrıca teşekkür ederim işlerinizde başarılar dilerim herkese tavsiye ederim saygılar sunarım.

Barıs Keleş
Barıs Keleş bir ay önce

İstanbul’da arayıp bulamadığımız jantı kendisinde bulduk. Paketleme ve yan hediyeleri için teşekkür ederiz

Şükrü Polat CEYLAN
Şükrü Polat CEYLAN bir ay önce

Van İlinden telefon ile görüşme sağlayarak ikinci el jant aldım. Aldığım jant aynen söyledikleri gibi geldi ne söyledilerse o çıktı. Dürüstlükleri için kendilerine teşekkür ediyor hayırlı işler diliyorum

Kamil Dümen
Kamil Dümen 2 ay önce

Ne zaman gitsem aynı ilgi, aynı kalite. İnsan böyle düzgün esnaf bulunca bırakmak istemiyor Gerçekten işini bilen insanlar. Hem güler yüzlüler hem de işi tertemiz yapıyorlar. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim. ????

Oğulcan Baykal
Oğulcan Baykal 2 ay önce

Şu jant bu lastik var mı diye arayıp sormanıza gerek yok Aradığınız her şeyin olduğuna emin olabilirsiniz ilgi alaka ve üst düzey bi deneyime sahipler Furkan beye böyle bi işletme sunduğu için teşekkür ederim.

Metehan Köse
Metehan Köse 2 ay önce

Mağazanın ürünlerinden ve müşteri ilişkilerinden çok memnunum yıllardır şehir dışından çıkıp alışveriş için bu mağazayı tercih ediyorum. Ekmeği ekmeçiden almak gibi bişey bu kaliteli garantili ürün işçilik ilgi ve alakalarından dolayı çarçabuk Merzifon lider oto jant lastik bayine teşekkür ederim gönül rahatlığıyla tavsiye ederim..

İDA DEĞERLEME
İDA DEĞERLEME 2 ay önce

Ben Volkswagen parçası alıyorum yılların deneyimi fiyatlar piyasanin altinda oluyor cay kahve icmeden bırakmıyor herkese tavsiye ederim...

ali değirmenci
ali değirmenci 4 ay önce

İlgi alaka sıfır işten anlamıyorlar işletmecilik yok Güleryüz zaten yok Sağlamı bozup yaptıkları hatanın arkasında durmuyorlar kabullenme yok Jantlarımla alakalı hiç bi sorun yok sersörü siz ters taktınız kabullenmediniz oraya buraya gönderdiniz Pazar günü açık mı diye sordum ben sadece lafı çevirmeyin Kaliteyi sizden öğrenecek değilim KALİTESİZ OLAN BELLİ müşteriye kalitesiz yazacak kadar düzgün esnafsınız Hatanızı kabullenmeyi öğrenin (Size hizmet vermemekle doğru yapmışız derken zaten kabulleniyorsunuz hizmet vermediğinizi) :) 250₺ ile konunun ne alakası var saçma sapan yerlere çekmeyin konuyu hatalı olan sizsiniz Sizin hatanızın bedelini beden ben ödeyim benim 2-3 saatimi çaldınız benim aracımda size gelmeden önce ne Sibobta ne sönsördü sorun yoktu biraz önce jant yamuk yazdınız şimdi Siboba döndünüz yorum siliyosunuz

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.