Merkez
Kaliteli insanlar, güzel kalpli insanlar. Tek kusurları fazla yoğun olması ama oda düzgün esnaf olmanın güzelliği düzgün esnaf olunca böyle oluyor diğer işletmelere örnek olsun
Şehir dışından jant aldım çok memnun kaldım
Arkadaşların ilgi alakalarından dolayı teşekkür ederim .Dürüstlük samimiyetle işini yapan furkan beyede ayrıca teşekkür ederim işlerinizde başarılar dilerim herkese tavsiye ederim saygılar sunarım.
İstanbul’da arayıp bulamadığımız jantı kendisinde bulduk. Paketleme ve yan hediyeleri için teşekkür ederiz
Van İlinden telefon ile görüşme sağlayarak ikinci el jant aldım. Aldığım jant aynen söyledikleri gibi geldi ne söyledilerse o çıktı. Dürüstlükleri için kendilerine teşekkür ediyor hayırlı işler diliyorum
Ne zaman gitsem aynı ilgi, aynı kalite. İnsan böyle düzgün esnaf bulunca bırakmak istemiyor Gerçekten işini bilen insanlar. Hem güler yüzlüler hem de işi tertemiz yapıyorlar. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim. ????
Şu jant bu lastik var mı diye arayıp sormanıza gerek yok Aradığınız her şeyin olduğuna emin olabilirsiniz ilgi alaka ve üst düzey bi deneyime sahipler Furkan beye böyle bi işletme sunduğu için teşekkür ederim.
Mağazanın ürünlerinden ve müşteri ilişkilerinden çok memnunum yıllardır şehir dışından çıkıp alışveriş için bu mağazayı tercih ediyorum. Ekmeği ekmeçiden almak gibi bişey bu kaliteli garantili ürün işçilik ilgi ve alakalarından dolayı çarçabuk Merzifon lider oto jant lastik bayine teşekkür ederim gönül rahatlığıyla tavsiye ederim..
Ben Volkswagen parçası alıyorum yılların deneyimi fiyatlar piyasanin altinda oluyor cay kahve icmeden bırakmıyor herkese tavsiye ederim...
İlgi alaka sıfır işten anlamıyorlar işletmecilik yok Güleryüz zaten yok Sağlamı bozup yaptıkları hatanın arkasında durmuyorlar kabullenme yok Jantlarımla alakalı hiç bi sorun yok sersörü siz ters taktınız kabullenmediniz oraya buraya gönderdiniz Pazar günü açık mı diye sordum ben sadece lafı çevirmeyin Kaliteyi sizden öğrenecek değilim KALİTESİZ OLAN BELLİ müşteriye kalitesiz yazacak kadar düzgün esnafsınız Hatanızı kabullenmeyi öğrenin (Size hizmet vermemekle doğru yapmışız derken zaten kabulleniyorsunuz hizmet vermediğinizi) :) 250₺ ile konunun ne alakası var saçma sapan yerlere çekmeyin konuyu hatalı olan sizsiniz Sizin hatanızın bedelini beden ben ödeyim benim 2-3 saatimi çaldınız benim aracımda size gelmeden önce ne Sibobta ne sönsördü sorun yoktu biraz önce jant yamuk yazdınız şimdi Siboba döndünüz yorum siliyosunuz
| (0358) 514 82 50 |
| liderotolastik.sahibinden.com |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.6 / (135 yorum) |