Defne
“Gerçekten dürüst ve iyi bir esnaf. Hem işini güzel yapıyor hem de fiyatları uygun.”
Güzel beğendiğim bir yer
Sabit Yorgun ve ekibini tebrik ediyorum... Tempo FM Radyo Renk Asya Gazetesi
Sabit abi çok iyi bir insan ve esnaf lastik ihtiyacınız hangi marka olursa olsun çayını için bir uğrayın derim.
Uzman görüşü hassas dokunuşlar ve uygun fiyat
Kalite güleryüz hizmet
En iyi lastikçilerden ????????
Tertemiz deneyimli profesyonel personel ilgili ve alakalı işletmeci fiyatlar gayet makul
Her müşteriyi güler yüzle karşılayan işini severek yapan bir firma
Araba lastiğim inmişti kontrol edermisiniz demiştim kimse ilgilenmedi bende petrol istasyonunda şişirdim kötü
Çalışanlar çok iyi hemen ilgileniyorlar
Güler yüzlü esnaf, ilçenin tek ve en iyi oto lastik servisi
| 0531 851 47 75 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.7 / (45 yorum) |