Kumluca
1 saatte geliyor ona göre sipariş verin
Yışlardır burdan yerim benim gözümde daha iyiside yok herkese tavsiye edilir
Leş gi i
Yağdan yenmiyor. Bir buçuk pilav üstü istedim pilav zaten yok denilecek şekilde. Salatayı aynı yere koymuşlar. Porsiyon çok küçük yani boşa gitti param. Çöpe gitti.
Çok yavaş getiriyorlar
Yıllardır sipariş veririm memnunum
Asla Pilav üstü yemeyin…
Dükkanda olmamıza rağmen 30 saatte grldi
Tavsiye edilir ????????
1 adete dürüm siparişi verdim 45 dk sonra aradığımda yeni çıktı dediler Aç kalmak istemiyorsanız sipariş vermeyin
Herşeyi iyi, güler yüzlüler ama tek sıkıntısı dönerinizi veya dürümünüzü karışık alırsanız %50 oranla içindeki yeşillik ve soğan dönerin tadını bozacaktır. Eğer ki şanslıysanız eti biraz daha fazla katıyorlar başka bir sorunları yok o yüzden 1 yıldız veriyorum çünkü (herhangi bir yerde de olur)damak tadımın bozulmasından ayrı hiçbirşey benim sinirimi bozmaz.
Masa ve sandalye sayısının artırılması lazım
Küçük bir iş yeri ama çok lezzetli yiyeceği var öyle olunca takılan döner çabuk bitiyor eminim daha iyi yerlere gelecek
| Dönerci |
| 3.3 / (27 yorum) |