Altunhisar
Burası çok güzel
Orta derece iyi çok beğenmedik birimiz tavuk birimiz et aldık ama et dönerden ne et tadı geldi nede etin varlığı et hariç herşey var tavuk dönerden koku geliyordu hiçte iyi ilgilenmediler
Restoransa yediğiniz takdirde lezzet hizmet atmosfer güzel. Ama uygulamadan internetden söylediğinizde notlara uyum 0/10 maşallah. raz dikkat edelim lütfen. Uygulama üzerinden de kaç kez belirttim 0 düzeltme.
Burası çok iyi memnun kaldık çalışanlar çok iyi kibar
Yedlgim en iyi döner çok sevdim herkese tavsiye ederim basarili
Ailemle beraber yedik tadı güzeldi 2 et döner 1 zurna 1 çeyrek siparis ettik ve bide patates kızartması fakat patates kızartması pek iştah açmadı çünkü çok burusuktu ve bayattı onun dısında tuvalet hijyeni çok kötüydü birisi klozetin dısına işemiş ve yerlerde biraz sidik vardı ve ayrıca tuvalet tıkanmıs dıskılar hep içine yapısmıs bunlar düzeltilirse 5 yılıdız hak eder
| (0388) 213 00 80 |
| Dönerci |
| 3.9 / (649 yorum) |