LastikMarket - Yılmaz Kardeşler

LastikMarket - Yılmaz Kardeşler

Başakşehir

Yorumlar
Uğur Yılmaz
Uğur Yılmaz bir ay önce

Bugün dört adet Pirelli dört mevsim lastik taktırdım, işimi çok hızlı çözdüler çok güzel hizmet veriyorlar.

Mahmut Hacızadeoğlu
Mahmut Hacızadeoğlu bir ay önce

Telefonda başka, gidince başka fiyat veriyorlar. Herkes yolunda.

Mehmet Faruk Özdemir
Mehmet Faruk Özdemir bir ay önce

Güzel ve tam işçilik. Fiyatlar uygun

Abdulkerim IŞIKLI
Abdulkerim IŞIKLI 2 ay önce

Ugrak yer park sorunu yok 4 adet lastik aldim fitatlari uygun

Murat Baymış
Murat Baymış 3 ay önce

Temiz işçilik

Ali Cihat Akdeniz
Ali Cihat Akdeniz 3 ay önce
Şahin Çetin
Şahin Çetin 7 ay önce

güzel insanlar yardımcı oluyorlar

Muhammet KOÇMAN
Muhammet KOÇMAN 10 ay önce
Kazım Çiçek
Kazım Çiçek bir yıl önce
İsmail Çalıkoğlu
İsmail Çalıkoğlu bir yıl önce

Kibar, hızlı ve temiz işçilik. 4 Petlas kışlık lastik aldım.

ÇAĞLAYAN GÖZEL
ÇAĞLAYAN GÖZEL bir yıl önce
Mert BÜYÜKÖMERLER
Mert BÜYÜKÖMERLER bir yıl önce

Akşam aracımızın uyarı vermesi üzerine gittik. Sadece havaların dengesiz olduğu ve düzeltildiği söylendi. Sabah aracın yanına geldiğimizde lastiğin biri yerdeydi. Teşekkürler yılmaz kardeşler

UFUK CİHAT DAĞLI
UFUK CİHAT DAĞLI bir yıl önce

Buradaki yorumlara güvenerek tercih ettim. Etmez olaydım. Bir daha önünden geçmek istemeyeceğim bir dükkan oldu. İşi alana kadar “Biz bu işi ilk defa yapmıyoruz!” deyip sonrasında yaptığı yanlışı kabul etmeyen bir esnaf. Bir yıldızı bile hak etmiyorlar. Yanlış için ikinciye gittiğimde ukala bir tavır ile muamele ediyorlar. Hersey parayı alana kadar. Ön/arka olarak jant üzerine işaretlediği jantı bile doğru takmayıp üstüne bir de biz doğru taktık diyorlar. Sakın ola amannn

Hamza Uzunoğlu
Hamza Uzunoğlu bir yıl önce

Güzel hizmet

Murat SEZGÜN
Murat SEZGÜN bir yıl önce
HAVASAN KOMPRESÖR GLOBAL KOMPRESÖR
HAVASAN KOMPRESÖR GLOBAL KOMPRESÖR bir yıl önce
Sami Buyuk
Sami Buyuk bir yıl önce

Çok iyi esnaf arkadaşlar yolda kaldım yoldan kurtardılar sağolsunlar iyi esnaflar canlar

cemil hosta
cemil hosta bir yıl önce

Saygılı ve işinde usta insanlar. Marka çeşitliliği de gayet iyi artık ihtiyaç halinde durağımız burası olacak

erkan
erkan bir yıl önce

Eyüp ustaya teşekkür ederiz

Nazlıcan S.
Nazlıcan S. bir yıl önce

Her zaman sıcak çay ikramları var lastik ve akü konusunda ailecek tercihimiz Yılmaz Kardeşler. Güvenle tercih edebilirsiniz

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.