Başakşehir
Bugün dört adet Pirelli dört mevsim lastik taktırdım, işimi çok hızlı çözdüler çok güzel hizmet veriyorlar.
Telefonda başka, gidince başka fiyat veriyorlar. Herkes yolunda.
Güzel ve tam işçilik. Fiyatlar uygun
Ugrak yer park sorunu yok 4 adet lastik aldim fitatlari uygun
Temiz işçilik
güzel insanlar yardımcı oluyorlar
Kibar, hızlı ve temiz işçilik. 4 Petlas kışlık lastik aldım.
Akşam aracımızın uyarı vermesi üzerine gittik. Sadece havaların dengesiz olduğu ve düzeltildiği söylendi. Sabah aracın yanına geldiğimizde lastiğin biri yerdeydi. Teşekkürler yılmaz kardeşler
Buradaki yorumlara güvenerek tercih ettim. Etmez olaydım. Bir daha önünden geçmek istemeyeceğim bir dükkan oldu. İşi alana kadar “Biz bu işi ilk defa yapmıyoruz!” deyip sonrasında yaptığı yanlışı kabul etmeyen bir esnaf. Bir yıldızı bile hak etmiyorlar. Yanlış için ikinciye gittiğimde ukala bir tavır ile muamele ediyorlar. Hersey parayı alana kadar. Ön/arka olarak jant üzerine işaretlediği jantı bile doğru takmayıp üstüne bir de biz doğru taktık diyorlar. Sakın ola amannn
Güzel hizmet
Çok iyi esnaf arkadaşlar yolda kaldım yoldan kurtardılar sağolsunlar iyi esnaflar canlar
Saygılı ve işinde usta insanlar. Marka çeşitliliği de gayet iyi artık ihtiyaç halinde durağımız burası olacak
Eyüp ustaya teşekkür ederiz
Her zaman sıcak çay ikramları var lastik ve akü konusunda ailecek tercihimiz Yılmaz Kardeşler. Güvenle tercih edebilirsiniz
| 0532 288 20 60 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.8 / (132 yorum) |