Maltepe
29 Aralık 2025 Lastikçim.com üzerinden dört adet kış lastiği sipariş ettim ve montaj noktası olarak burayı seçtim. sipariş ettiğim lastikler buraya kargolanacak ve burada montaj yapılacak olumlu olumsuz yorumlarımı burada paylaşacağım
İlgili ve kibarlar. Ben memnun kaldim
Çok iyiler yaptıkları işin arkasındalar tüm çalışânlarını tebrik ediyorum
Llastik değişim hizmeti aldım(lastiği başka bir yerden almıştım ) 27 bin km yol geçmiş lastiklerime bunlar çürük satılmaz dedi. Lastikleri bırakmayıp alınca usta bozulmuş beni sonraki müşteriye şikayet ediyor. Sorunca da yok aramızda başka mesele diyor. Kısacası esnaflıklarından memnun kalmadım.
Gerçekten çok pahalı bir yer. iş yerine yakın diye bir kaç defa yama icin gittim. Başka yerde yarı fiyatına yaptiriyorsunuz. Standart fiyatları yok.mercedesle gidiyorum fazla alıyorlar reno ile gidince daha az alıyorlar. Lastik aynı fitil aynı. Böyle saçma esnaflikmi olur.
Müşteri memnuniyetine zirveye çıkaran ve iyi hizmet veren kurum.
Benzinlikte tesadüfen denk geldiğim inmiş olan lastiğimi götürdüğümde sorunun yırtılmış olan siboptan kaynaklı olduğunu söyleyip gösterdiler(2 gün önce başka lastikçi tarafından tamir edilen? ), halbuki başka bir yanından yandan çivi girmişti yandan girmiş delmemiş dediler sonra kendi lastikçime geri döndüğümde köpüklü su sıkıp delik olduğu görüldü ve kendi tamircimin söylediğini ileteyim sibopta herhangi bir problem olsa görmeyecek miydim ben dedi. 350 lira siboptan para alındı !
| (0216) 459 09 49 |
| lastikciremzikilicpremium.com |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.4 / (188 yorum) |